تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحبت های خصوص کریم باقری با محسن مسلمان

ساعت 24- پس از اتفاقات حاشیه ای اخیر، مربی تیم فوتبال پرسپولیس خصوصی با هافبک شماره 77 تیمش گفتگو کرد.

سه شنبه شب محسن مسلمان همه پست های اینستاگرامی خود مربوط به تیم پرسپولیس را پاک کرد تا جنجال بزرگی در فضای مجازی به وجود بیاید.

در پی این اتفاق شایعات مختلفی به گوش رسید. از دلخوری محسن مسلمان به دلیل واگذاری پیراهن شماره 7 علی پروین به یک بازیکن تازه وارد بگیرید تا پرداخت نقدی به سروش رفیعی در حالی که حدود یک ماهی هیچ پولی به حساب پرسپولیسی ها واریز نشده است و...

در همین ارتباط شنیدیم روز گذشته و زمان تمرین سرخپوشان تهرانی در ورزشگاه شهید کاظمی، کریم باقری دستیار برانکو ایوانکوویچ که مقبولیت و احترام خاصی هم نزد بازیکنان پرسپولیس دارد دقایقی به صورت خصوصی با مسلمان به صحبت پرداخته است.

شاید همین توصیه های آقا کریم باعث شد مسلمان دو پست در اینستاگرامش بگذارد و بنویسد؛ "مگه داریم بهتر از پرسپولیس؟!"

در پست بعدی او برای اینکه به همه شایعات خاتمه دهد عکس 3 نفره ای در کنار مهدی طارمی و سروش رفیعی منتشر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحبت های خصوص کریم باقری با محسن مسلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..