تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساماندهی مسافربرهای شخصی در شهر ملارد ضرورتی اجتناب ناپذیر است

علی اکبر خراسانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش حائز اهمیت حمل و نقل در تحقق توسعه پایدار شهری اظهار داشت: در شهرهای پرجمعیتی همچون ملارد، بهبود زیرساخت ها و امکانات مرتبط با حوزه حمل و نقل، ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده که مدیریت شهری این منطقه نیز نسبت به این موضوع توجهی جدی و ویژه  را لحاظ کرده است.

شهردار ملاردبا اشاره به محدودیت های مالی و اعتباراتی موجود در این منطقه شهری عنوان کرد: برخی از محدودیت های مالی و اعتباراتی باعث می شود در مسیر اجرای طرح ها و برنامه ریزی هایی که مد نظر قرار می گیرد، موانعی ایجاد شود، اما با همه این اوصاف، از هیچ تلاش و اقدام سازنده ای برای تحقق اهداف مورد نظر در ارائه خدمات شهری اعم از حمل و نقل در حد توان و بضاعت موجود دریغ نخواهد شد.

وی افزود:یکی از ارکان مهم در ارائه خدماتِ مرتبط با حوزه حمل و نقل به خودروهای سبک و تاکسی ها معطوف می شود که خوشبختانه در طول ماه های گذشته با نوسازی که در بخش هایی از خطوط تاکسیرانی این منطقه اجرایی شد، به توفیقات شایسته و مطلوبی نائل شدیم.

خراسانی عنوان کرد:علیرغم گام های سازنده ای که در این خصوص برداشته شد، در برخی از ساعات شبانه روز شاهد افزایش تعداد مسافران و کاهش میزان تاکسی های فعال در این بخش(به تناسب و فراخورِ تقاضایی که ایجاد می شود) هستیم که در این مقاطع زمانی، خودروهای مسافربر شخصی بخشی از بار جابجایی عموم مردم را به مقاصد مورد نظر عهده دار می شوند که به هر حال در تسهیل ارائه خدمات در این عرصه موثر هستند.

وی با تأکید بر این نکته که ساماندهی مسافربرهای شخصی در ملارد ضروری است، افزود:بدون تردید، ساماندهی مسافربرهای شخصی یکی از ضروریات ویژه و جدی در شهر ملارد محسوب می شود و باید ساز وکاری لحاظ  شده که بر مبنای آن امکان اِرتِزاق موثر برای هر دو طیف تاکسی دار و مسافربر شخصی تسهیل شود.

شهردار ملارد عنوان کرد:به هر حال فعالان حوزه تاکسیرانی در این شهر با پرداخت هزینه هایی، امتیاز خطوط را خریداری می کنند و در چنین شرایطی  باید ملاحضات منطقی و به حق این طیف نیر مورد توجه قرار گرفته و از سوی دیگر نمی توان نسبت به دغدغه های معیشتی مسافربرهای شخصی نیز بی تفاوت بود.

خراسانی گفت:به هر ترتیب، مشکلات حوزه اشتغال باعث می شود تا برخی به ناچار نسبت به جابجایی مسافر با خودروی شخصی اقدام کنند و باید در چنین عرصه ای راهکار و تدابیری اتخاذ شده که منافع هر دو گروه(تاکسی داران  و مسافربرهای شخصی) تأمین و لحاظ شود.

وی با اشاره به این نکته که حل مشکلات این حوزه با اقدامات شهری و شهرستانی امکان پذیر نخواهد بود، افزود:حصول توفیق در چنین عرصه ای، با اقدامات شهری و شهرستانی امکان پذیر نخواهد بود و با نائل شدن به گشایش هایی که بخشی از آن به عرصه های کلان معطوف می شود، می توان به نظم و انتظام و موفقیت های هر چه بیشتری در این بخش نائل شد.

شهردار ملارد در خاتمه یادآور شد:با همه این اوصاف، مدیریت شهری ملارد با همگرایی و هم افزایی دیگر دستگاه های مسئول، تلاش می کند شرایط را در حد بضاعت موجود به نحوی فراهم سازد که مشکلات مرتبط با این حوزه به حداقل ممکن کاهش یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساماندهی مسافربرهای شخصی در شهر ملارد ضرورتی اجتناب ناپذیر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..