تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلگرام دسکتاپ بالاخره به نسخه 1.0 بروزرسانی شد + فهرست قابلیت های جدید

تلگرام دسکتاپ بالاخره به نسخه 1.0 بروزرسانی شد + فهرست قابلیت های جدید

اپلیکیشن موبایلی محبوب تلگرام که این روزها در کشورمان بیش از هر اپ دیگری توانسته دل کاربران را بدست بیاورد، در نسخه هایی برای پلتفرم های مختلف عرضه شده است. تلگرام امروز بروزرسانی تازه ای برای نسخه دسکتاپ این پیام رسان محبوب عرضه کرده است. به این ترتیب، شاهد افزوده شدن قابلیت هایی جدید به این نرم افزار ارتباطی پیشرفته هستیم که آن را بیش از پیش کاربردی می سازد. با تک شات همراه باشید.


نسخه دسکتاپ تلگرام از سال 2013 عرضه شده است و امروز بالاخره این اپلیکیشن به نسخه 1.0 خود برای دسکتاپ و با ظاهری زیبا رسیده است.


طراحی material عالی، انیمیشن های جذاب و پشتیبانی از تم های دلخواه کاربران تلگرام را به ابزاری ایده آل برای ارسال پیام از روی کامپیوترهای ویندوز، مک و لینوکس تبدیل کرده است.


این، شکل ظاهری تلگرام دسکتاپ نسخه 1.0 است:

telegram desktop telegram desktop

انیمیشن های زیبا اکنون در هرجایی از تلگرام به چشم می خورند:

اگر تمایل دارید حال و هوای تلگرام دسکتاپ خودتان را آنطور که دوست دارید تغییر دهید، از این پس می توانید به تم های شخصی سازی شده دسترسی داشته باشید. هر کسی می تواند برای تلگرام تم طراحی کند. برای مثال، در این تم رنگ پیام های ارسالی از سبز به آبی تغییر یافته است:

Telegram Desktop

و در اینجا، یک تم شخصی با رنگ تیره می بینید:

Telegram Desktop

با این اوصاف، اگر شما هم جزو کاربران تلگرام دسکتاپ هستید، همین الان جدیدترین نسخه آن را روی کامپیوتر خود دانلود کنید و از قابلیت های جدیدش لذت ببرید!


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلگرام دسکتاپ بالاخره به نسخه 1.0 بروزرسانی شد + فهرست قابلیت های جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..