تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 زورخانه در دست احداث استان زنجان نیازمند اعتبار و مشارکت است

محمود میرزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر زورخانه در دست ساخت در شهرستان خدابنده از توابع این استان نزدیک به 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت وجود اعتبار عملیات اجرایی آن شتاب خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: زورخانه در دست ساخت در شهرستان خرمدره نیز از حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و عملیات اجرایی آن به کندی پیش می رود.
میرزایی با بیان اینکه در زمان حاضر زنجان از وجود چهار زورخانه بهره مند است افزود: سه باب از این زورخانه ها به اسامی 'حیدریان، ذوالفقار و شریعت' در شهرستان زنجان و یک باب دیگر آن نیز به نام 'شهید جعفری' در شهرستان ابهر احداث شده اند.
در زمان حاضر قریب 100ورزشکار در این رشته ورزشی زنجان به صورت حرفه ای و بیمه شده فعال هستند و از وجود 2 داور درجه یک و 13 داور درجه 2 و 3 برخوردار است.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 زورخانه در دست احداث استان زنجان نیازمند اعتبار و مشارکت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..