تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلودگی هوا در هفت منطقه کلانشهر مشهد

حمید صالحی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر این اساس ایستگاههای خیام جنوبی با 127، نخریسی با 125، لشگر با 119،ماشین ابزار با 115،تقی آباد با 113،خیام شمالی با 108 و ویلا با 101 پی.اس.آی مناطق آلوده امروز در مشهد هستند.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش رفت و آمدها تا نیمه روز، افزایش بار آلودگی به وی‍ژه در ایستگاه های سجاد ، صدف شهید مفتح ، الهیه و حرم مطهر نیز پیش بینی می شود.
صالحی بیان کرد: روز گذشته شاخص کلی کیفیت هوا با عدد 106 پی.اس.آی، نشانگر آلودگی هوای مشهد بود و امروز صبح نیز اگرچه شاهد کاهش بار آلودگی در سطح شهر هستیم اما همچنان هفت منطقه دارای هوای آلوده هستند.
وی توصیه کرد: بیماران قلبی و تنفسی، کودکان، زنان باردار و سایر گروههای آسیب پذیر تا حد امکان از منزل خارج نشوند یا از حضور در مناطق پر رفت و آمد و هسته مرکزی شهر و مناطق آلوده خودداری کرده و عموم مردم نیز از فعالیتهای ورزشی در فضای باز بپرهیزند.
روزانه یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد رفت و آمد دارند.
قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا در محدوده 101 تا 150 پی.اس.آی به معنای وضعیت هشدار برای افراد حساس و کودکان است؛ وجود این شاخص بین 151 تا 200 پی.اس.آی نشانگر حالت هشدار و آلودگی هوا برای همه سنین و بین 200 تا 300 پی.اس.آی نیز حالت اضطرار است. آلودگی بیشتر از 300 پی.اس.آی هم وضعیت بحرانی را نشان می دهد.
از ابتدای دی ماه جاری کلانشهر مشهد هشت روز هوای آلوده و در وضعیت هشدار داشته است.
7496/ 6012 خبرنگار:آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلودگی هوا در هفت منطقه کلانشهر مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..