تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درگذشت آیت الله هاشمی را تسلیت گفت

«یوکیا آمانو» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عصر چهارشنبه 22 دی ماه با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در وین، ضمن ادای احترام و عرض تسلیت درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به ملت و دولت ایران، دفتر یادبود ایشان را امضاء کرد.

 آمانو درگذشت آیت الله هاشمی را تسلیت گفت

«یوکیا آمانو» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عصر دیروز (چهارشنبه 22 دی ماه) با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در وین، ضمن ادای احترام و عرض تسلیت درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به ملت و دولت ایران، دفتر یادبود ایشان را امضاء کرد.

وی همچنین در بخشی از پیام تسلیت خود خطاب به ملت ایران بر ادامه همکاری نزدیک آژانس بین المللی انرژی اتمی با جمهوری اسلامی ایران در اجرای کامل برجام و تعقیب اهداف مشترک و مساعدت به تامین نیازهای توسعه ای مردم ایران تاکید کرد.

طی دو روز گذشته تعدادی زیادی از مقامات و شخصیت های اتریشی، سفراء و دیپلمات های مقیم این کشور با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در وین دفتر یادبود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را امضا کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درگذشت آیت الله هاشمی را تسلیت گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..