تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دکوراسیون داخلی آپارتمان 55 متری؛ روشن و زیبا

کد خبر: ۴۵۸۱۶۰

۱۷۱  بازدید

طراحی این آپارتمان 1 خوابه با وسعت 55 متر مربع با استفاده از رنگهای روشن و شاد و همچنین در ترکیب با پارکت های چوبی تیره قهوه ای رنگ، فضایی الهام بخش و زیبا ایجاد کرده است. استفاده از تخته سیاه بزرگی در آشپزخانه از ویژگی های جالب این طراحی محسوب می شود.

وب‌سایت دکوبوم - غزاله عزالدین:  طراحی این آپارتمان 1 خوابه با وسعت 55 متر مربع با استفاده از رنگهای روشن و شاد و همچنین در ترکیب با پارکت های چوبی تیره قهوه ای رنگ، فضایی الهام بخش و زیبا ایجاد کرده است. استفاده از تخته سیاه بزرگی در آشپزخانه از ویژگی های جالب این طراحی محسوب می شود.

دکوراسیون داخلی آپارتمان 55 متری ،روشن و زیبا 
نوع طراحی دکوراسیون  و انتخاب مبلمان و رنگ های خاص مانند زرد و آبی روشن در این فضای جمع  و جور به گونه ایست که فضا را در حین  سادگی باز و بزرگتر جلوه داده است.

استفاده از پنچره کنار میز غداخوری، استفاده از میز مینیمال و همینطور انتخاب متریال های ساده انتخابی بسیار هوشمندانه توسط طراح محسوب می شود.

دکوراسیون داخلی آپارتمان 55 متری ،روشن و زیبا  دکوراسیون داخلی آپارتمان 55 متری ،روشن و زیبا  دکوراسیون داخلی آپارتمان 55 متری ،روشن و زیبا  دکوراسیون داخلی آپارتمان 55 متری ،روشن و زیبا  دکوراسیون داخلی آپارتمان 55 متری ،روشن و زیبا  دکوراسیون داخلی آپارتمان 55 متری ،روشن و زیبا  دکوراسیون داخلی آپارتمان 55 متری ،روشن و زیبا  دکوراسیون داخلی آپارتمان 55 متری ،روشن و زیبا  دکوراسیون داخلی آپارتمان 55 متری ،روشن و زیبا  دکوراسیون داخلی آپارتمان 55 متری ،روشن و زیبا  دکوراسیون داخلی آپارتمان 55 متری ،روشن و زیبا  دکوراسیون داخلی آپارتمان 55 متری ،روشن و زیبا  دکوراسیون داخلی آپارتمان 55 متری ،روشن و زیبا  دکوراسیون داخلی آپارتمان 55 متری ،روشن و زیبا  دکوراسیون داخلی آپارتمان 55 متری ،روشن و زیبا 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دکوراسیون داخلی آپارتمان 55 متری؛ روشن و زیبا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..