تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای رویترز از تصمیم تهران در جلسه برجام

به گزارش افکارنیوز،

خبرگزاری رویترز مدعی شد دیپلمات‌های ایرانی و روسی پس از جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون مشترک برجام اعلام کردند تهران تصمیم گرفته است  مجادلات درباره اقدام آمریکا در تمدید تحریم‌ها علیه ایران را تشدید نکند. 

تهران ماه گذشته میلادی تهدید کرد اقدام مجلس سنای آمریکا در تشدید تحریم‌های علیه خود و تمدید تحریم‌های ایسا را تلافی کند. ایران معتقد است تمدید تحریم‌های جدید آمریکا علیه این کشور نقض توافق هسته‌ای (برجام) است که براساس آن تهران در مقابل محدود کردن برنامه هسته‌ای خود، از برداشته شدن تحریم‌ها منتفع می‌شود. 

عراقچی درباره این نشست گفت: «ایران نگرانی‌هایش در خصوص اینکه تمدید قانون تحریم‌های ایران وضع مجدد تحریم است را ابراز کرد. فکر می‌کنم کمیسیون مشترک نگرانی‌های ایران را خیلی جدی گرفت.»

براساس تحریم های ایسا، تهران برای 10 سال دیگر از سوی آمریکا تحریم خواهد شد. این قانون بدون امضای باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا به قانون تبدیل شد. با این وجود، مقامات آمریکا مدعی هستند تمدید این قانون تاثیری در اجرا شدن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) نخواهد داشت. با این حال، اتحادیه اروپا تمامی تحریم های اقتصادی و مالی مرتبط با برنامه هسته ای ایران را لغو کرده است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای رویترز از تصمیم تهران در جلسه برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..