تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف ایران از این مصوبه ترساندن اروپاست/ هرگز اجازه نخواهیم داد

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز به نقل از وبسایت خبری "المشهد الیمنی"، مجلس ایران اخیرا افزایش توان موشکی و تقویت توان پدافند هوایی، شامل موشک های دوربرد و پهپادهای حمل سلاح را با 173 رأی به تصویب رساند.

المشهد الیمنی افزود: بر اساس این مصوبه، دولت موظف است سالانه پنج درصد از منابع بودجه عمومی برای تقویت بنیه نظامی ایران اختصاص دهد.
 

المشهد الیمنی در ادامه گزارش داد: دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب آمریکا در واکنش به تصویب مصوبه مذکور گفت: اقدام ایران در افزایش توان موشک های بالستیک خود با برد 1250 مایل با هدف ترساندن اروپا صورت می گیرد و حتی روزی هم خواهدرسید که آمریکا را هدف قرار دهند ولی ما هرگز اجازه چنین مسئله ای را نخواهیم داد.

 

این وبسایت خبری مدعی شد: اقدام مجلس ایران درباره تصویب مصوبه مذکور در حالی صورت گرفت که بر اساس قطعنامه 2231 شورای امنیت، تهران تا هشت سال پس از نخستین روز اجرای برجام از هر گونه فعالیت موشکی بالستیک که قابلیت حمل کلاهک اتمی را داشته باشد، ممنوع است.

 

512

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف ایران از این مصوبه ترساندن اروپاست/ هرگز اجازه نخواهیم داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..