تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




20 نفر در یک ترن هوایی گرفتار شدند

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، نیروهای امداد و نجات استرالیا ۲۰ تن را که در ترن هوایی در پارک سواحل طلایی در کویینزلند گرفتار شده بودند، به سلامت نجات دادند.

به گزارش شبکه یورونیوز؛ طبق اعلام سازمان حوادث غیرمترقبه کوینزلند پس از بروز اختلال در این ترن افراد مذکور برای دو ساعت در ارتفاع ۲۰ متری میان زمین و آسمان گرفتار شدند. نجات بیشتر آنها براحتی صورت گرفت. در پی حادثه، فعالیت این ترن هوایی موقتا متوقف شده است.

این اتفاق چند ماه پس از حادثه ای مشابه و مرگبار در پارک سینمایی برادران وارنر در همان حوالی روی داد. حادثه ماه اکتبر که از مرگبارترین نوع آن در پارکها یاد می شود چهار کشته برجای گذاشت.

202




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «20 نفر در یک ترن هوایی گرفتار شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..