تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از پرده برداری علت پرداخت حقوق های نجومی تا جزئیات حذف یارانه هفت میلیون نفر

علت پرداخت حقوق های نجومی، جزئیات حذف یارانه هفت میلیون نفر، آخرین وضعیت واگذاری استقلال و پرسپولیس و دغدغه های این روزهای جوانان از اخبار مهم گروه اقتصادی در این هفته بوده است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  از مهمترین اخبار اقتصادی در هفته ای که گذشت می توان به سیاست های کلی برنامه ششم توسعه و بودجه 96 در خصوص تامین مسکن جوانان اشاره کرد؛ همچنین بررسی تاثیر ارائه تسهیلات به جوانان نیز از دیگر اخبار در این مدت مهم بوده است.

لازم به ذکر است در این هفته گروه اقتصادی طی مصاحبه های متعدد با نمایندگان کمیسیون های مجلس شورای اسلامی به بررسی آثار بیکاری بر زندگی جوانان پرداخته است.

همچنین طی چند روز گذشته اعلام شد که تولید ناخالص داخلی کشور در شش ماهه نخست سال جاری معادل 6.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد کرده است اما در خبری دیگر هم بررسی شده که با توجه به سیاست انبساطی در بودجه سال آینده کاهش نرخ تورم دور از انتظار است.

بررسی چزئیات واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و حذف یارانه 7میلیون نفر از افراد پردرآمد جامعه، همچنین پرده برداری از علت پرداخت حقوق های نجومی حداکثر قیمت مسکن در تهران نیز از دیگر اخبار داغ این هفته بوده است.

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : در سیاست های کلان برنامه ششم توسعه و بودجه 96 ، تدابیر خاصی برای تامین مسکن جوانان اتخاذ شده است.

بسته اقتصادی

رئيس کل سازمان امور مالياتی کشور گفت: مبارزه جدی، قاطع و بی رحمانه با فساد جزو اولويت های سازمان است.

بسته اقتصادی

مشاور سازمان خصوصی سازی گفت: واگذاری سرخابی‌ها نیازمند بازنگری در مصوبه دولتی یا ارائه طرح از سوی مجلس است.

بسته اقتصادی

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : ارائه تسهیلات ویژه به جوانان مانند، کارت خرید کالای ایرانی علاوه بر آسان سازی ازدواج جوانان بر توسعه اقتصادی و اشتغال زایی آنان نیز تاثیر می گذارد.

بسته اقتصادی

وزیر امور اقتصاد و دارایی کشور در پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

یک کارشناس اقتصادی گفت: با توجه به پیش بینی سیاست انبساطی در بودجه سال آینده تحقق کاهش نرخ تورم بعید بنظر می رسد.

با اعلام حذف یارانه 7میلیون نفر از افراد پردرآمد جامعه،کارشناسان بر اجرای این مصوبه قانونی توسط دولت تاکید دارند.

بسته اقتصادی

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مسئله اشتغال جوانان حل نشود ، هیچ یک از راهکارهای بهبود معیشت همچون تامین مسکن نمی تواند موانع پیش روی ازدواج آنها را از بین ببرد.

بسته اقتصادی

رئیس دیوان محاسبات کشور در سومین همایش ملی استانداردهای حسابداری از دلایل پرداخت حقوق های نجومی سخن گفت.

بسته اقتصادی

بر اساس سامانه اطلاعات مديريت معاملات املاك و مستغلات كشور بنگاه‌های معاملات ملكی موظف هستند مشخصات كليه معاملات خريد و فروشی كه سند آن‌ها از طريق دفتر ثبت اسناد انتقال پيدا می كند را در اين سامانه ثبت نمايند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از پرده برداری علت پرداخت حقوق های نجومی تا جزئیات حذف یارانه هفت میلیون نفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..