تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتصاب عمومی در مناطق عربی علیه سیاست های تخریب منازل فلسطینیان

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری «فرانس 24»، رژیم صهیونیستی روز سه شنبه 11 خانه متعلق به فلسطینیان را در شهرک «قلنسوه» واقع در مرکز اسرائیل به بهانه اینکه بدون مجوز ساخته شده است، تخریب کرد.
شمار اعراب ساکن رژیم صهیونیستی در حال حاضر بالغ بر یک میلیون و 400 هزار نفر است.
اعتصاب ها به دعوت کمیته عالی پیگیری امور عربی و در اعتراض به سیاست تخریب منازل فلسطینان توسط صهیونیست ها، انجام شد.
درپی این دعوت، روز چهارشنبه محل های تجاری و مدارس شهرها و شهرک های عربی فلسطین اشغالی بسته بود.
به گفته منابع محلی شهرهای الناصره بزرگترین شهر عربی اسرائیل و شهر های ام الفحم، حیفا و دیگر شهرک ها، دست به اعتصاب زندند.
در پی تخریب خانه های فلسطینیا، عبدالباسط سلامه رییس شورای شهر قلنسوه در اعتراض به انهدم این مناطق، استعفا کرد.
این درحالی است که سرزمین های فلسطینی از مهرماه سال 94 تاکنون شاهد انتفاضه موسوم به انتفاضه قدس است که در در جریان آن تاکنون صدها نفر کشته و زخمی شده اند.
انتفاضه قدس در واکنش به تشدید تعرضات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مقدسات اسلامی فلسطین و در راس آنها مسجد الاقصی کلید خورد و تا به امروز دست کم 273 فلسطینی در این انتفاضه توسط نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.
شبد**1480**مترجم:غلامرضا رفیع** انتشار دهنده : اسماعیل جهانبخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتصاب عمومی در مناطق عربی علیه سیاست های تخریب منازل فلسطینیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..