تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امید اوزیل به قهرمانی آرسنال

به گزارش افکارنیوز،

تیم آرسنال در پایان هفته بیستم لیگ برتر با خروج از جمع 4 تیم برتر در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد اما مسعوت اوزیل معتقد است این تیم می‌تواند عنوان قهرمانی را به دست آورد.

روزنامه پژگلاند اسپورتووه لهستان به نقل از اوزیل در این رابطه نوشته است: آرسنال از جمع مدعیان قهرمانی جدا نشده است و تجربه گذشته این مسئله را به خوبی نشان می‌دهد. فصل گذشته در همین زمان صدرنشین لیگ برتر بودیم اما در پایان فصل قهرمانی را به دست نیاوردیم. چلسی هم‌اکنون همانند آرسنال فصل قبل است. فصل طولانی پیش رو داریم و باید پیروزی‌های بیشتری را کسب کنیم.گذشت زمان باعث می‌شود تا دوباره مدعی شویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امید اوزیل به قهرمانی آرسنال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..