تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همدان آمادگی میزبانی کنوانسیون جهانی تورگردانان را دارد

علی مالمیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: استان همدان دارای ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل بسیاری در حوزه گردشگری است که لازم است به دنیا معرفی شود تا بر این اساس چرخش چرخ این صنعت در استان هر روز با گردش بیشتری مسیر توسعه را طی کند.

وی با بیان اینکه استان همدان بیش از هزار و 700 اثر و ابنیه تاریخی را در خود از گذشتگان به یادگار دارد بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در مدت اقامت خود در همدان از آثار تاریخی همدان مانند استر و مردخای، آرامگاه باباطاهر و ابن‌سینا، کتیبه‌های گنج‌نامه، سایت تاریخی هگمتانه و سایر ابنیه تاریخی استان بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به محوریت قرار گرفتن گردشگری در توسعه استان تأکید کرد: امروزه صنعت گردشگری از جمله صنایع پر‌در‌آمد است که با کمترین تخریب‌ها به محیط زیست توانسته آمار اشتغال و در‌آمدزایی بالایی را از آن خود کند بر این اساس شایسته است تا فعالان بخش خصوصی این صنعت در استان بیش از پیش به یاری دستگاه‌های اجرایی آمده تا پرچم گردشگری همدان بر بلندای قله توسعه این صنعت بر افراشته شود.

مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: حضور کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در همدان یک فرصت طلایی است تا آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها و تمامی فعالان حوزه گردشگری همدان بتوانند با بستن قرارداد و تفاهم‌نامه‌های دو جانبه به جذب توریست و گردشگر داخلی و خارجی اقدام کنند بر این اساس حضور این تورگردانان یک رویداد ارزشی و مهم در صنعت گردشگری استان محسوب می‌شود.

مالمیر با اشاره به اینکه لالجین با جهانی شدن خود همدان را به دنیا معرفی کرد، تصریح کرد: جهانی شدن سفال لالجین و اینکه لالجین لقب شهر جهانی سفال را از آن خود کرد اولین و بزرگترین قدم برای معرفی همدان به دنیا بود بر این اساس میزبانی از کنوانسیون تور‌گردانان جهان نیز ادامه گام برداشته شده برای معرفی ظرفیت و مزیت‌های گردشگری استان همدان به دنیا است.‌

وی افزود: میزبانی از این تور بزرگ جهانی به میزبانی همدان با حمایت بخش خصوصی و پیگیری‌های مصرانه انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان در روزهای هفتم و هشتم بهمن‌ماه برگزار می‌شود و امیدواریم میهمانان از تجربه سفر به همدان نهایت رضایتمندی را داشته و سفر به همدان در خاطرات این عزیزان ثبت و ماندگار شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همدان آمادگی میزبانی کنوانسیون جهانی تورگردانان را دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..