تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گشایش دفتر یادبود رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در نیویورک

به گزارش ایرنا دفتر یادبود رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی از روز چهارشنبه 22 دیماه در دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل گشایش یافت و به مدت دو روز در محل این نمایندگی ادامه خواهد داشت.
در نخستین روز گشایش این دفتر، سفرای برخی نمایندگی های بین المللی مقیم نیویورک و معاونان آن ها با امضای این دفتر و عرض تسلیت به سفیر کشورمان، همدردی خود را با دولت و ملت ایران اعلام کردند.
علاوه بر این، روز چهارشنبه به وقت محلی در جلسه سفرای سازمان همکاری اسلامی در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک، تنی چند از سفرا و نمایندگان حاضر در جلسه از جمله سفرای عربستان سعودی، عراق، افغانستان، اندونزی، پاکستان و ترکیه مراتب تسلیت خود را به غلامعلی خوشرو سفیر کشورمان ابراز کردند.
گفتنی است که ایرانیان مقیم نیویورک نیز روز شنبه آینده پس از نماز مغرب و عشاء میزبان مراسم یادبودی به مناسبت رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد امام علی(ع) این شهر خواهند بود.
شبد**اروپام**4**541**1504**انتشار دهنده: علی پاینده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گشایش دفتر یادبود رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در نیویورک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..