تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح سناتور آمریکایی برای قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «تد کروز» سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی روز سه‌شنبه طرحی را ارائه کرده است که هدف نهایی از آن وارد کردن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست گروه‌هایی است که از سوی آمریکا تروریست خوانده می‌شوند.

کروز که در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هم نامزد شده و وعده داده بود در صورت ورود به کاخ سفید توافق هسته‌ای با ایران را پاره کند، پیش از این هم طرح‌های تحریمی متعددی را علیه ایران به سنا برده است.

در این طرح که به صورت مشترک با «مایکل مک‌کال» دیگر سناتور ایالت تگزاس ارائه شده، فعلا صرفا از وزیر خارجه آمریکا خواسته شده است که در گزارشی به کنگره اعلام کند که آیا سپاه مولفه‌های لازم برای قرار گرفتن در فهرست سازمان‌های تروریستی را دارد یا نه.

در ابتدای این طرح، در بخش نظر کنگره، عنوان شده است که نمایندگان سپاه را دارای این مولفه‌ها می‌دانند و باید نام این سازمان در فهرست قرار گیرد.

کروز از وزیر خارجه خواسته است ظرف نهایتا 30 روز پس از تصویب این طرح، گزارش کاملی را به صورت طبقه‌بندی‌نشده به کنگره ارائه کند و اگر سپاه را دارای شرایط ورود به فهرست نمی‌داند، استدلال‌های خود را به طور کامل شرح دهد.

وی طرح مشابهی را هم برای تروریستی اعلام کردن گروه «اخوان المسلمین» به سنا ارائه کرده است.

انتهای پیام/ق

http://fna.ir/8AI3JO



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح سناتور آمریکایی برای قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..