تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو در کمین افتخاری بی نظیر و بی سابقه+عکس

پنجشنبه، 23 دی 1395 ساعت 02:122017-01-11ورزشي

فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال پس از انتخاب به عنوان برترین بازیکن فوتبال سال 2016 می تواند به تاریخ سازی خود ادامه دهد.

- 11نیوز""؛ کریستیانو رونالدو ستاره تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در سال 2016 به عنوان برترین بازیکن سال انتخاب شود.

او در صحبت هایی عنوان کرد که سال 2016 بهترین سال ورزشی او بوده زیرا توانست علاوه بر این جوایز، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی اروپا با تیم ملی پرتغال را بدست آورد.

بر این اساس رونالدو به عنوان نامزد دریافت جایزه لاروس به عنوان برترین ورزشکار سال معرفی شده است.

تیم های رئال مادرید و پرتغال همچنین در کنار تیم المپیک برزیل نامزدهای جایزه تیم سال هستند.

نکته مهم این است که تاکنون فوتبالیستی این جایزه را نبرده و رونالدو این فرصت را دارد تا به عنوان اولین فوتبالیست به این عنوان برسد.

اوسین بولت و محمد فرح (دونده)، اندی ماری (تنیسور) و لبرون جیمز و استفن کری (بسکتبالیست)، مایکل فلپس (شناگر) دیگر نامزدهای این جایزه هستند.

تیم های رئال مادرید و تیم ملی پرتغال همچنین در کنار تیم المپیک برزیل نامزدهای جایزه تیم سال هستند.

باشگاه لسترستیی و تیم ملی ایسلند هم نامزدهای این جایزه هستند.


کلید واژه ها: رئال مادرید - جایزه - فوتبال - رونالدو - نامزد - پرتغال - تیم ملی - مادرید - برترین - فوتبالیست - لیگ قهرمانان اروپا - کریستیانو رونالدو - قهرمانی - قهرمانان اروپا - رئال - انتخاب - المپیک - لیگ قهرمانان - ستاره - اروپا - برزیل - تیم فوتبال - مایکل فلپس - قهرمانان - ورزشکار - بهترین - ایسلند - ورزشی - تاریخ - اولین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو در کمین افتخاری بی نظیر و بی سابقه+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..