تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطهری: در انتظار بازی با استقلال هستیم

مهاجم نفتی ها می گوید دیدار این تیم برابر استقلال شش امتیازی است چراکه آنها برای حضور در بین مدعیان خواهند جنگید.

مهاجم نفتی ها می گوید دیدار این تیم برابر استقلال شش امتیازی است چراکه آنها برای حضور در بین مدعیان خواهند جنگید.

همیشه اولین بازی‌ها جزو حساس‌ترین بازی‌هاست، رویارویی با استقلال هم برای نفت همین‌طور خواهد بود اما با این تفاوت که این بازی برای نفت و استقلال 6 امتیازی است چراکه ما به قصد بالانشینی می‌جنگیم و امیدوار به حفظ روند خوبمان هستیم، آبی‌پوشان تهرانی نیز برای دور شدن از جایگاهی که در آن قرار دارند، تلاش می کنند.

وی در ادامه افزود: تمام تمرکزمان را روی این بازی گذاشتیم و تمریناتمان طبق شرایط این بازی انجام شده و خیلی تلاش می‌کنیم که 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم تا به رده سوم جدول برگردیم و شخصیت تیمی‌مان را حفظ می‌کنیم.


وقتی از او درباره گلزنی مجددش در بازی مقابل استقلال سوال می‌کنیم می‌گوید: در ابتدا تلاش خواهم کرد که به تیمم کمک کنم و اصلا به گلزنی فکر نمی‌کنم. نه که گلزنی برایم اهمیت نداشته باشد و به آن فکر نکنم، نه. بیشترین توانم را برای نتیجه گرفتن نفت به کار خواهم برد و اگر موقعیتی هم پیش بیاید سعی می‌کنم که گل هم بزنم. در کل فکر می‌کنم فردا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

مهاجم نفت حضور تماشاگران در ورزشگاه را عامل تاثیرگذاری برای کسب تیم بی‌هواداراشان در نتیجه‌گیری می‌داند و در این باره می گوید: به دلیل آنکه تیم نفت هوادار ندارد به انتظار بازی‌هایی می‌نشینیم که طرفداران پرشوری دارند تا ورزشگاه پر شود. ما چه میزبان و چه میهمان باشیم در هر دو صورت مقابل تیم‌هایی مثل استقلال ، پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و ... به عنوان میهمان در زمین قرار داریم. دوست داریم تماشاگران بیایند و به بازی هیجان بدهد چراکه حضور آنها بیشتر از آنکه به حریفانمان انگیزه دهند به ما انگیزه می‌دهد. یکی از دلایل موفقیت‌هایمان در رویارویی با تیم‌های پرهوادار حضور تماشاگران حریف است و ما منتظر این رویارویی‌ها هستیم علاوه بر آنکه پیروزی در این بازی‌ها برایمان لذتبخش است.

نفت‌تهران در دیدار جام‌حذفی موفق به شکست آبی‌پوشان شده مطمئنا استقلال ی‌ها با هدف شکست آنها به میدان می‌روند، مطهری در این‌باره گفت: 

نه تنها استقلال بلکه هر تیم دیگری که مقابل حریفش در هر یک از رقابت‌ها بازنده باشد در بازی بعدی برای به دست آوردن اعتبارش با تفکرات انتقام‌جویی به میدان می‌رود قطعا آنها تلاش می‌کنند تا نتیجه باختی که در جام‌حذفی رقم خورده بود را از ما پس بگیرند. ابتدا به دنبال نمایش بازی خوب هستیم تا تماشاگران از آن لذت ببرند و در ادامه دعا می‌کنم که این بازی با برد ما به پایان برسد.

او در پایان درباره اینکه آیا پیشنهادی از استقلال به دست او رسیده است و تصمیم ندارد از جمع زردپوشان تهرانی جدا شود می‌گوید:

من و مدیربرنامه‌ام از طرف باشگاه استقلال هنوز هیچ پیشنهادی به دستمان نرسیده است و با باشگاه نفت هم در این مورد هیچ صحبتی نداشته‌ام اگر چنین پیشنهادی ارسال شود قطعا آنها با من در میان می‌گذارند. اگر پیشنهادی به دستم برسد قطعا خودم آن را رسانه‌ای خواهم کرد و اگر چنین خبری را از زبان شخص دیگری شنیدید قطعا بدانید که صحت ندارد.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/367493

عکس های اینستاگرامی سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطهری: در انتظار بازی با استقلال هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..