تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور کردهای سوری در گفتگوهای صلح سوریه در آستانه ضروریست

به گزارش بی‌باک به نقل از آناتولی، «مارک تونر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: حضور گروه کردهای دموکراتیک سوریه (PYD) در گفتگوهای صلح سوریه در آستانه ضروری است.

وی در ادامه افزود: صلح فراگیر در سوریه موضوعی است که همه مردم و گروه های ساکن در این کشور، از جمله کردهای دموکرات را نیز شامل می شود.

« تونر» در پاسخ به این سئوال که آیا حضور گروهPYD در همه مراحل گفتگو لازم است یا خیر، گفت: حضور این گروه در برخی مسائل ضروری است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه با ابراز نگرانی واشنگتن از نوع نگاه ترکیه نسبت به این گروه، تاکید کرد: اگر قرار است جنگ شش ساله در سوریه به صورت واقعی خاتمه یافته و شاهد یک صلح دائمی در این کشور باشیم، حضور گروه PYD در این گفتگوها  و شنیده شدن حرفهای آنها ضروری است.

لازم به ذکر است که ترکیه گروه PYD (کردهای دموکراتیک سوریه) را شاخه ای از YPG ( گروه مرتبط با PKK) دانسته و آنرا گروهی تروریستی می شمارد.

گفتنی است که گفتگوهای صلح سوریه در ۲۳ ژانویه و به میزبانی آستانه، پایتخت قزاقستان برگزار خواهد گردید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور کردهای سوری در گفتگوهای صلح سوریه در آستانه ضروریست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..