تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کانته در مقایسه با ماکله‌له/ چقدر فاصله تا اسطوره شدن باقی است؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  انگولو کانته شروعی فوق‌العاده در چلسی داشته است و به همین بهانه عملکرد این بازیکن را با کلود ماکله‌له یکی از بازیکنان تاثیرگذار و پیشین آبی‌ةای لندن بررسی می‌کنیم. آمار ماکله‌له مربوط به 2 فصل آخر حضورش در استمفوردبریج است و آمار کانته مربوط به حضورش در لستر و چلسی است:

* ملی‌پوش فرانسوی در این مدت 56 بازی در لیگ برتر انجام داده و ماکله‌له بین سال‌های 2006 تا 2008، 47 بازی انجام داده است.

* هافبک پیشین رئال‌ مادرید از نظر پاس‌های موفق بر حریف برتری دارد. او به طور میانگین در هر بازی 48 پاس موفق داشته و کانته 40 پاس.

* خرید 34 میلیون پوندی تابستانی چلسی به طور میانگین در هر بازی 2.9 تکل داشته و در مقایسه با 2.4 ماکله‌له برتری با او است.

* از نظر قطع توپ هم کانته برتری محسوسی دارد. او به طور میانگین در هر بازی 3.7 بار این کار را انجام داده و ماکله‌له 1.2 بار.


* یک برد دیگر برای ستاره فعلی چلسی، آن هم در زمینه تعداد بلوکه کردن توپ در هر بازی. او با میانگین 0.2 نسبت به 1.0 ماکله‌له به برتری رسیده است.

* ماکله‌له اما از نظر دفع توپ از ستاره فعلی باشگاه بهتر کار کرده است. او به طور میانگین در هر بازی 2.1 بار این کار را انجام داده و این در حالی است که انگولو کانته آمار 1.6 دارد.

* در نهایت از نظر تعداد خطاهای انجام شده هم برتری با کانته است. او میانگین 1.2 خطا در هر بازی را دارد و ماکله‌له میانگین 1.4 را دارد.

ملی‌پوش بازنشسته فرانسه 2 قهرمانی در لیگ برتر، 2 قهرمانی در لیگ کاپ و یک قهرمانی جام حذفی را در کارنامه‌اش با چلسی دارد و این در حالی است که کانته از ابتدای این فصل به چلسی پیوسته و شاید بتواند در آینده به رکورد او برسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانته در مقایسه با ماکله‌له/ چقدر فاصله تا اسطوره شدن باقی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..