تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو پیشکسوت استقلال مورد تجلیل قرار می گیرند

به گزارش خبرنگار مهر، به همت کمیته پیشکسوتان استقلال، این باشگاه در نظر دارد تا در جریان دیدار عصر پنجشنبه تیمش در هفته شانزدهم لیگ برتر از دو تن از پیشکسوتان خود طی برگزاری مراسمی چند دقیقه‌ای، به صورت رسمی تجلیل به عمل آورد.

شاهین بیانی کاپیتان سابق استقلال که همراه با این تیم حضور در دو فینال آسیایی را تجربه کرده و کاپیتان تیم قهرمان آسیای استقلال در سال ۱۹۹۰ است به همراه مهدی حاج محمد دیگر پیشکسوت استقلال که در دهه ۵۰ پیراهن این تیم را بر تن کرده دو نفری هستند که مورد تجلیل باشگاه قرار خواهند گرفت. 

در کنار تقدیم لوح های تقدیر، هدایای نقدی نیز از سوی باشگاه استقلال به این پیشکسوتان تقدیم خواهد شد. 

علی جباری رییس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال با تایید این خبر اظهار داشت در جریان سایر دیدارهای خانگی استقلال نیز به فراخور از پیشکسوتان ارزشمند این باشگاه قدردانی به عمل می‌آید. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو پیشکسوت استقلال مورد تجلیل قرار می گیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..