تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی تیم والیبال هاوش برد تیمش را حاصل عملکرد خوب بازیکنان دانست

رحمان محمدی راد چهارشنبه شب پس از دیدار تیمش با متین صالجین ورامین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برتری تیم هاوش به ویژه در ست پنجم که با نتیجه 15 بر 10 به نفع هاوش گنبدکاووس تمام شد، مشهود بود.
وی در خصوص قضاوت بازی نیز گفت: خوشبختانه امروز شاهد قضاوت خوبی از سوی داوران بودیم.
محمدی راد در مورد بازی آینده تیم هاوش با بانک سرمایه در تهران، اضافه کرد: بازی سختی درپیش داریم اما امیدوارم با بازی خوب و تلاش بازیکنان در بازی بعدی نیز امتیاز کسب کنیم.
سرمربی تیم متین صالحین ورامین نیز در خصوص دیدار تیمش در گنبد، گفت: تیم هاوش گنبد با بازی خوب و حمایت تماشاگران خود به پیروزی رسید.
مجتبی عطار به خبرنگار ایرنا گفت: هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و تیم هاوش درسایه حمایت پرشور تماشاگران خود موفق به پیروزی شد.
وی با تبریک پیروزی تیم هاوش افزود: داوران بازی، قضاوت خوبی را در این دیدار داشتند.
عطار اضافه کرد؛ تیم صالحین ورامین نواقصی دارد که سعی می کنیم در بازی های آینده آن را برطرف کنیم.
دیدار تیم های هاوش گنبدکاووس و متین صالحین ورامین، چهارشنبه شب در سالن المپیک گنبدکاووس با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.
شبد*3039/1860*9122* خبرنگار : علی لکزانوری* انتشار دهنده: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی تیم والیبال هاوش برد تیمش را حاصل عملکرد خوب بازیکنان دانست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..