تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹ کشته و زخمی بر اثر وقوع انفجار در جنوب بغداد

به گزارش افکارنیوز،

 یک منبع در پلیس عراق روز چهارشنبه از برجا ماندن ۹ کشته و زخمی بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در جنوب بغداد خبر داد.

این منبع اعلام کرد که در پی انفجار خودروی بمب گذاری شده که عصر چهارشنبه در منطقه البیاع واقع در جنوب بغداد به وقوع پیوست ۲ نفر کشه و ۷ نفر دیگر زخمی شدند و چهار خودرو نیز دچار آتش سوزی شد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود که در پی این حادثه خودروهای امدادی نسبت به انتقال زخمی ها به بیمارستان مبادرت نمودند.

لازم به ذکر است که بغداد پایتخت عراق با وضعیت امنیتی شکننده ای مواجه است و هر از گاهی شاهد انفجارها و عملیات تروریستی از سوی گروه های تروریستی از جمله داعش است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹ کشته و زخمی بر اثر وقوع انفجار در جنوب بغداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..