تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژوزه مورینیو برای هواداران یونایتد دعوت نامه فرستاد

سرمربی منچستریونایتد انتظار بیشتری از هواداران دارد.

به گزارش کاپ، ژوزه مورینیو انتظار 90 دقیقه تشویق بی امان را از هواداران دارد. او در یک دعوت نامه برای هواداران منچستریونایتد نوشت: همیشه فکر می کنم که مسئولیت مشارکت تماشاچیان در طول بازی بر عهده ما است. اگر ما خوب و با هیجان بازی کنیم، تماشاچیان هم به وجد آمده و همراه با ما بازی خواهند کرد، اما زمانی که خیلی خوب بازی نکنیم، طبیعی است که آنها هم مقداری استراحت کنند.

ما هواداران فوق العاده ای داریم. هواداران واقعی را می تواند در روزهایی که تیم خوب نیست دید، زمانی که اصلا خوب نبودیم هواداران فوق العاده ای در کنار خود دیدم که ما را به جلو هل داده و حمایتمان کردند. بازی یکشنبه برای همه خاص است پس دعوتنامه من به هواداران برای آمدن آنها به تئاتر رویاها نیست، فبلکه دعوت برای آمدن و بازی کردن در کنار ماست.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژوزه مورینیو برای هواداران یونایتد دعوت نامه فرستاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..