تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی فردا در گنبدکاووس برگزار می‌شود

عبدالقدیر کریمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهار داشت: مراسم ترحیم گرامیداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی فردا پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد قائمیه گنبدکاووس با سخنرانی آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان برگزار می‌شود.

وی افزود: تاریخ انقلاب اسلامی 60 سال مجاهدت‌های این بزرگوار را فراموش نخواهد کرد و آیت الله رفسنجانی در شکل‌گیری نظام و تثبیت و حفظ آن نقش به سزایی داشتند.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: فردا پیام‌های رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور درباره این عالم نستوه در بین حضار توزیع خواهد شد.

وی افزود: این عالم مجاهد مردی برای زمان های سخت و تعلیم های راهبردی بود، آن گونه که نقش او در مبارزات 15 خرداد 42 و پیروزی انقلاب اسلامی کم‌نظیر و در برپایی نظام اسلامی محوری حائز اهمیت و درخشان بود.

کریمی ادامه داد: همچنین مراسم بزرگداشت نواب صفوی نیز روز بیست و ششم پس از نماز و مغرب و عشا در مسجد هاشمی با سخنرانی همرزم وی آقای عبدخدایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی فردا در گنبدکاووس برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..