تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالگرد ازدواج سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس

سالگرد ازدواج سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیسعکس جالب از سالگرد عروسی ساده و زیبای سپهر حیدری و همسرش

بازیکن محبوب و سابق تیم پرسپولیس که اکنون پس از دوران فوتبال خود به مربی گری مشغول است عکسی از سالگرد ازدواج خود منتشر کرده است.

 

اولین سالگرد بهترین لحظه زندگیم لحظه ای که خدای مهربان یکی از فرشته های خود را به من هدیه داد تا طعم آرامش و خوشبختی واقعی را درک کنم ملکه پرفکتی که معرفت را به معنای واقعی معنا کرد از اولین لحظه دیدن او از تمام وجودم مرا عاشق خود. کرد تبریک میگم…همه وجودم همه دلخوشیم همه بهانه من برای زنده ماندن از اعماق وجودمان مثل قولی که روز اول به هم دادیم باز تجدید پیمان میکنیم که تا آخرین لحظه نفس کشیدنمان نفس هم بمانیم اولین سالگرد عروسیمان

سالگرد ازدواج سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس

سالگرد ازدواج سپهر حیدری

سالگرد ازدواج سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس

عکس جالب سالگرد ازدواج بازیکن مشهور فوتبال

سالگرد ازدواج سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالگرد ازدواج سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..