تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز تاسف شدید استودیو پلاتینیوم در پی لغو ساخت بازی Scalebound

ابراز تاسف شدید استودیو پلاتینیوم در پی لغو ساخت بازی Scalebound

چند روز پیش در کمال ناباوری مطلع شدیم که بازی مورد انتظار Scalebound قرار نیست هیچ وقت به دست گیمرها برسد و مراحل ساخت آن برای همیشه متوقف شده است. به دنبال این ماجرا و پس از اظهارات امیدوارکننده فیل اسپنسر، هم اکنون استودیو پلاتینیوم گیمز، سازنده بازی، بیانیه‌ای منتشر کرده است. با تک‌شات و جزییات خبر همراه شوید.

 

مایکروسافت چند روز پیش در اطلاعیه‌ای به‌طور رسمی از لغو ساخت بازی Scalebound - که قرار بود برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان عرضه شود - خبر داد. ساعاتی پیش کنیچی ساتو، مدیرعامل استودیو پلاتینیوم گیمز، با انتشار بیانیه‌ای از رخ دادن این اتفاق ابراز نا امیدی کرد. او در میان صحبت‌های خودش قول داد که تیمش تمام توانش را به کار خواهد گرفت تا در آینده بازی‌های با کیفیتی را برای گیمرها عرضه کند:

از لغو ساخت بازی Scalebound بسیار متاسفیم. از اینکه ماجرا این گونه تمام شد [به شدت متاسف] و نا امید هستیم، به خصوص اینکه با خبر شده‌ایم بسیاری از طرفدارانمان به شدت برای این بازی انتظار می‌کشیده‌اند.در آینده ما همچنان به تلاش خود برای عرضه بازی‌های با کیفیت ادامه خواهیم داد؛ بازی‌هایی که اولینِ آن‌ها NieR:Automata است (در ماه مارس) و در بین بازی‌هایمان، اسم پروژه‌هایی همچون GRANBLUE FANTASY Project Re:Link و LOST ORDER هم به چشم می‌خورد. ما در آینده هم به سختی تلاش خواهیم کرد تا انتظارت‌تان را برآورده سازیم و خوش‌بینانه منتشر پشتیبانی شما هستیم! مدیرعامل پلاتینیوم گیمز، کینچی ساتو.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ لغو بازی Scalebound تا چه حد شما را تحت تاثیر قرار داد؟


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز تاسف شدید استودیو پلاتینیوم در پی لغو ساخت بازی Scalebound»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..