تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجراي عدالت مهترين مطالبه مردم است

‍معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور در گیلان؛

معاون سازمان قضايي نيروهاي مسلح كل كشور گفت: اجراي عدالت مهترين مطالبه مردم است.

اجراي عدالت مهترين مطالبه مردم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، حجت الاسلام والمسلمين فراتي در بيست و سومين مجمع استاني پيشگيري از وقوع جرم گفت: پيشگيري از وقوع جرم يكي از اولويت هاي قوه قضاييه است.  
 
معاون سازمان قضايي نيروهاي مسلح با بيان اينكه نظارت بيشتر و توجه به قوانين تاثير زيادي بر كاهش جرايم دارد، افزود: دستگاه قضا براي برقراري عدالت تلاش   مي كند.  
 
وي اجراي عدالت را از وظايف ذاتي دستگاه قضا و از مهم ترين مطالبات مردمي دانست و خاطرنشان كرد: عدالت بايد در همه جا برقرار باشد.  
 
اين مقام قضايي با تصريح براينكه قوه قضاييه بايد در اجراي احكام و رسيدگي به شكايت ها و حقوق مردمي مقتدر باشد، ادامه داد: اقتدار قوه قضاييه از وقوع بسياري از جرم ها جلوگيري مي كند.  
 
حجت الاسلام فراتي با اشاره به اينكه نيروهاي مسلح بايدخود را از مردم و براي مردم بدانند، متذكرشد: نيروهاي مسلح داراي مسئوليت خطيري در برقراري نظم و امنيت هستند.  
 
معاون سازمان قضايي نيروهاي مسلح با تاكيد براينكه دشمن همه تلاش خود را براي ضربه زدن به پيكره فرهنگ اجتماعي به كا رگرفته است، اضافه كرد: نبايد فرصت هاي تبليغاتي و سواستفاده براي دشمنان فراهم شود.  
 
وي با يادآوري اينكه ناهنجاري هاي اجتماعي بالندگي و پيشرفت فرهنگي و اجتماعي را با چالش مواجه مي كند، خاطرنشان كرد: نگاه سهل انگارانه در مواجهه با ناهنجاري‌ها، مرزهاي اخلاقي جامعه را خدشه دار مي كند.  

فراتي اخلاق و تدين را اركان كليدي يك جامعه اسلامي برشمرد و افزود:  همه دستگاه هاي مهم كشور بايد براي توسعه فرهنگ ايراني و اسلامي تلاش كنند .

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجراي عدالت مهترين مطالبه مردم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..