تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتل فراری حادثه مرگبار امروز اراک دستگیر شد

عباس صحرایی که با به رگبار بستن دو خانواده شش نفر را کشته و دو نفر را زخمی کرده بود دستگیر شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: عباس صحرایی که با به رگبار بستن دو خانواده شش نفر را کشته و دو نفر را زخمی کرده بود دستگیر شد.

عباس صحرایی پس تعقیب و گریز با ماموران پلیس ساعت ۲۰ امشب حوالی پل خیبر در مرکز شهر اراک دستگیر شد.

گفتنی است، قاتل فراری، امروز شش نفر از اعضای ۲ خانواده را در اراک به قتل رساند.

این حادثه در ۲ مرحله ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه و ۶ و ۴۶ دقیقه در خیابان انقلاب و خیابان ۳۰ متری کوی علی ابن ابیطالب شهر اراک اتفاق افتاد.

در تیراندازی خیابان انقلاب ۲ خانم و یک مرد و در تیراندازی ۳۰ متری نیز یک زن و یک مرد جان باختند که یکی از آنان از ماموران نیروی انتظامی استان مرکزی است.

قاتل از متهمان سابقه دار است و پارسال نیز یک نفر را کشته بود.

قاتل فراری حادثه مرگبار امروز اراک دستگیر شد

انتهای پیام/گ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتل فراری حادثه مرگبار امروز اراک دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..