تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی تیم والیبال سایپای تهران: بازی خوبی مقابل شهرداری ارومیه انجام دادیم

مسعود آرمات شامگاه امروز/چهارشنبه/ و پس از شکست سه بر صفر تیم اش مقابل شهرداری ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ما تا امتیازهای پایانی پا به پای حریف پیش رفت و با کمترین فاصله امتیازی بازی را به میزبان واگذار کرد.
وی اظهار کرد: مصدومیت مجتبی شبان یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار تیم سایپا موجب شد تا در ادامه بازی با مشکلاتی مواجه شویم.
آرمات با اشاره به اینکه قضاوت دیدار مقابل تیم شهرداری ارومیه در ست سوم ضعیف بود و داور حاکمیتی خوبی بر این ست نداشت، ادامه داد: حواشی ایجاد شده در مسابقه های لیگ برتر موجب کاهش سطح کیفی و فنی می شود.
وی گفت: نقش موثر هواداران ارومیه در دیدارهای خانگی بسیار تاثیرگذار است و جذابیت خاصی به این دیدارها می دهد.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال شهرداری ارومیه عصر امروز در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در دیداری خانگی با نتیجه سه بر یک از سد سایپای تهران گذشت تا با یک پله ارتقاء به رده سوم صعود کند.
7126/3072 ** خبرنگار: نرگس موذنی حبشی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی تیم والیبال سایپای تهران: بازی خوبی مقابل شهرداری ارومیه انجام دادیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..