تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه وکیل علی دایی در پاسخ به مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال

وکیل علی دایی با انتشار بیانیه ای درباره صحبت های سرمربی نفت تهران توضیحات تکمیلی ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از وب‌سایت رسمی نفت تهران، عبدالصمد ابراهیمی وکیل سرمربی نفت تهران با انتشار پیامی خطاب به حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را به این شرح مطرح کرد.

جناب آقای حسینی
مدیریت محترم روابط عمومی فدراسیون فوتبال

با سلام و احترام درخصوص موارد مطروحه در سایت فدراسیون فوتبال بابت تجدیدنظر خواهی علی دایی اعلام می دارد:

١-پس از اعلام رای كمیته انضباطی در رسانه ها، دایی از من خواست نسبت به رای اعتراض و دادخواست تجدیدنظرخواهی را تقدیم نماییم كه به سبب عدم اطلاع از مستندات دادنامه و اینكه كمیته انضباطی به چه موادی استناد نموده، عملا اعتراض به آن ممكن نبود.

٢-در تاریخ نوزدهم دی ماه ،كارمند باشگاه نفت حضورا دادنامه را تحویل گرفته و روز بعد درخواست تجدیدنظر خواهی برخلاف اعلام شما، به صورت مكتوب تقدیم گردیده است.

٣-در حالی كه در ماده ٤٣ آیین نامه انضباطی آمده است كه ابلاغ رای از طریق سایت فدراسیون جنبه اطلاع رسانی داشته و فاقد اعتبار قانونی است این سئوال مطرح می شود كه اگر كارمند باشگاه نفت برای دریافت دادنامه اقدام نمی كرد تكلیف اجرای رای ابلاغ نشده چه بود؟

٤-وفق ماده ٢ قانون اجرای احكام مدنی،اجرای هر رای مستلزم قطعیت و ابلاغ دادنامه است.

٥-صبح امروز از ساعت ٩ تا ١٣ اینجانب در كمیته انضباطی حضور داشتم كه حضورم نتیجه ای در بر نداشت.هزینه دادرسی هم واریز گردیده  است.

در چنین شرایطی بی انصافی است كه تصور نمایید اعتراض موكل اینجانب از طریق رسانه ها و مصاحبه بوده و شكل قانونی نداشته است یا اینكه با قاطعیت خبر از نبود وصول درخواست تجدیدنظرخواهی بدهید.

خداوند همه ما را به صراط مستقیم هدایت فرماید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه وکیل علی دایی در پاسخ به مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..