تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعيت آندو ٧٢ ساعت ديگر مشخص مى شود

مسئولان باشگاه ماشين سازى پس از بازى اين تيم مقابل فولاد وضعيت تيموريان را مشخص مى كنند .

وضعيت آندو ٧٢ ساعت ديگر مشخص مى شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اينكه مسئولان باشگاه استقلال طى نامه اى خواستار جذب تيموريان بازيكن تيم فوتبال ماشين سازى شدند بر همين اساس مسئولان باشگاه ماشين سازى جلسه اى را براى رسيدگى به وضعيت آندو و حضور در استقلال برگزار كردند .

در نهايت قرار شد وضعيت نهايى تيموريان و بررسى حضور اين بازيكن به بعد از بازى ماشين سازى و فولاد خوزستان موكول شود .

به اين ترتيب روز شنبه هفته آينده تكليف نهايى آندو و حضور اين بازيكن در استقلال مشخص مى شود .البته با توجه به صحبت هاى صورت گرفته به نظر مى رسد مسئولان ماشين سازى با حضور آندو در استقلال موافقت كنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعيت آندو ٧٢ ساعت ديگر مشخص مى شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..