تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد گرم علی دایی و دادکان در مجلس‌ ختم

کد خبر: ۴۵۹۵۴۱

۳۵۴۷  بازدید

دایی و دادکان در مراسم کاظم سیدعلیخانی برخورد بسیار گرمی با یکدیگر داشتند.

ورزش سه:‌ دایی و دادکان در مراسم کاظم سیدعلیخانی برخورد بسیار گرمی با یکدیگر داشتند.

مراسم ختم کاظم سیدعلیخانی، کاپیتان پیشین پرسپولیس روز چهارشنبه در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد. در این مراسم که با استقبال پرسپولیسی های قدیمی برگزار شده بود، علی دایی و محمد دادکان حاضر شدند.

این دو که سال های زیادی در تیم ملی در کنار یکدیگر حضور داشتند، در این مراسم برخورد بسیار گرمی با یکدیگر داشتند. دایی بعد از حضور در مسجد خود را به مدیر پیشین فدراسیون فوتبال رساند و برای دقایقی نیز با او صحبت کرد تا این دو پرسپولیسی قدیمی در مراسم ختم کاپیتان پیشین این تیم برخورد گرمی داشته باشند.

برخورد گرم دایی و دادکان در مجلس‌ ختم  برخورد گرم دایی و دادکان در مجلس‌ ختم 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد گرم علی دایی و دادکان در مجلس‌ ختم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..