تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به گوشم رسیده که استقلال مرا نمی‌خواهد

امین حاج‌محمدی درخصوص عدم حضورش در تمرینات اخیر استقلال، قرار گرفتن نام‌اش در لیست خروجی، آخرین وضعیت مصدومیت و معاوضه با آندو توضیحاتی ارائه کرده است:

از فردا به تمرین می‌روم

در چند روز گذشته به‌علت مصدومیت نتوانستم در تمرینات شرکت کنم؛ درد مختصری در  زانوی پای چپم داشتم و به‌جای حضور در تمرینات به کلینیک استقلال رفتم تا زیر نظر دکتر نوروزی مداوا شوم، حالا شرایطم بهتر شده و می‌توانم از فردا به‌تمرینات برگردم.

به‌ قراردادم پایبندم

هنوز شرایط روشنی ندارم، از گوشه و کنار شنیده‌ام که من را نمی‌خواهند اما با توجه قراردادی که با استقلال دارم باید در تمرینات حاضر شوم؛ اگر قسمت بود دوباره در خدمت استقلال و هواداران دوست‌داشتنی‌ام باشم که با جان و دل این کار را انجام می‌دهم، وگرنه باید منتظر بمانم و ببینم چه اتفاقی می‌افتد؛ من به‌ قراردادم پایبندم و تا اینجای فصل هم غیبت غیرموجه در تمرینات نداشتم و فقط در چند برهه کوتاه به‌علت مصدومیت نتوانستم در تمرینات حاضر شوم.

معاوضه با آندو؟ چیزی نمی‌دانم

من چیزی درباره معاوضه‌ام با آندو نشنیده‌ام اما باید بگویم بازیکنی نیستم که به‌خاطر جذب بازیکن دیگری معاوضه شوم؛ شرایط من کاملا روشن است و باشگاه باید درباره حضور یا عدم حضورم تصمیم‌گیری کند اما آنچه که روشن است اکنون بازیکن استقلال هستم و تا به امروز کسی نتوانسته درباره انتخاب تیمم تصمیم‌گیری کند و از این به بعد هم خودم مشخص می‌کنم به‌کدام تیم بروم.

جام نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به گوشم رسیده که استقلال مرا نمی‌خواهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..