تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح سواددار کردن والدین بی‌سواد سیستان و بلوچستان به زودی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، علیرضا نخعی امشب در جلسه نهضت سوادآموزی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت مدیران مدارس و توجیه آنها برای پی بردن به اهمیت شناسایی والدین بی‌سواد سطح استان، امری ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه موضوع سواد و ریشه‌کنی بی‌سوادی در حال حاضر موضوعی بسیار بااهمیت است، افزود: مدیران مدارس به عنوان محوری‌ترین مسئول در این زمینه، می‌توانند بخش عمده‌ای از امر شناسایی والدین بی‌سواد سطح استان را با حساسیت انجام دهند.

وی بیان کرد: باید موانع اجرای طرح "شناسایی والدین بی‌سواد سطح استان" بررسی شود تا این طرح با دقت کامل اجرا شود و در این زمینه ضرورت دارد والدین حتی از طریق فرزندان خود آماده شوند.

نخعی آمار جامعه هدف این طرح در سطح استان را 7000 نفر عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود برای جذب نفر به نفر والدین بی‌سواد سطح استان برنامه‌ریزی جامع صورت گیرد تا عملیاتی شدن طرح سهولت پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: باید در این راستا بر اساس تجربه سال‌های گذشته الگوی مناسبی طراحی شود تا از طریق اقدام موثر و به موقع برنامه عملیاتی تهیه و اجرا شود.

وی بیان کرد: تحت پوشش بردن 70 درصد کودکان واجد شرایط سیستان و بلوچستان در پیش دبستانی‌ها، اقدامی بی‌سابقه و مهم بود که در نتیجه تلاش شبانه‌روزی همکاران در آموزش و پرورش محقق شد و انتظار می‌رود سواددار کردن والدین بی‌سواد هم مانند آن طرح انجام شود.

به گزارش تسنیم، در پایان این جلسه مقرر شد برنامه زمان‌بندی شده‌ای برای شرکت والدین بی‌سواد در برنامه "شتاب‌بخشی سوادآموزی  برای باسواد شدن و ریشه‌کنی بی‌سوادی" در سیستان و بلوچستان پیش‌بینی و تهیه شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح سواددار کردن والدین بی‌سواد سیستان و بلوچستان به زودی اجرا می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..