تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیل اسپنسر: لغو ساخت بازی Scalebound برای دارندگان ایکس‌باکس بهتر است!

فیل اسپنسر: لغو ساخت بازی Scalebound برای دارندگان ایکس‌باکس بهتر است!

دیروز بود که مطلع شدیم روند ساخت Scalebound، یکی از بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس وان متوقف شده که این خبر بسیاری از طرفداران و دارندگان این کنسول را ناراحت کرد. حال فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت طی بیانیه‌ای، نظر خود را در مورد لغو شدن ساخت بازی Scalebound بیان کرد. با تک‌شات و جزئیات خبر همراه باشید.

 

مدتی است که شایعات زیادی در رابطه با روند ساخت بازی Scalebound که با مشکل مواجه شده، مطرح بود و طولی نکشید تا اینکه دیروز مایکروسافت رسما لغو شدن ساخت این عنوان را تایید کرد.

 

بازی Scalebound برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ توسط مایکروسافت و استودیو پلاتینیوم گیمز معرفی شد و توانست با نمایش‌های خیره کننده‌اش بسیاری از طرفداران را مجذوب خود کند.

 

حال رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت یعنی، فیل اسپنسر در طی یک بیانیه نظر خود را در رابطه لغو ساخت Scalebound اینگونه بیان کرد:

 

تصمیم سختی است ولی ما باور داریم که لغو ساخت Scalebound برای طرفداران بهتر خواهد بود، هر چند که اتفاقی مایوس کننده باشد. من به ۱۷ عنوانی در دست ساخت برای امسال اطمینان کامل دارم.

 

مانند بسیاری از افراد که به شدت منتظر انتشار بازی Scalebound بودند، اسپنسر نیز این مسئله را یک اتفاق مایوس کننده می‌داند، ولی به هر حال با توجه به صحبت‌هایش، لغو ساخت این عنوان برای کاربران ایکس‌باکس وان بهتر است. شاید بازی اصلی در حد نمایش‌های به اجرا در آمده نمی‌توانست طرفداران را راضی نگه دارد و به همین دلیل مایکروسافت روند ساخت این عنوان را متوقف کرده تا دارندگان کنسول Xbox One شاهد انتشار یک بازی بد نباشند. هر چیزی می‌توان در این رابطه گفت، زیرا هیچ‌کس به خوبی خود شخص اسپنسر از دلیل اینکه چرا لغو ساخت این اثر برای طرفداران بهتر است، خبر ندارد.

 

حال نظر شما در مورد لغو بازی Scalebound چیست؟ آیا شما هم فکر می‌کنید لغو ساخت این عنوان برای طرفداران بهتر است؟


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیل اسپنسر: لغو ساخت بازی Scalebound برای دارندگان ایکس‌باکس بهتر است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..