تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین مادهای بازی No Man's Sky: از سوپ&

بهترین مادهای بازی No Man's Sky: از سوپر هایپردرایو تا آیکان‌های مینیمالیست!

بازی No Man’s Sky چند ماهی است که برای رایانه‌های شخصی منتشر شده و با اینکه تعداد بسیار زیادی از بازیکنان اولیه خود را از دست داده، اما هنوز شیفتگان خاص خود را دارد. پس از عرضه، مادهای متعددی توسط اشخاص دیگر جهت بهینه‌سازی و ارتقا تجربه‌ی دنیای بازی ساخته شد. شما می‌توانید در این مقاله، بهترین مادها را شناخته و آنها را دانلود کنید. با تک‌شات همراه باشید.

 


تقریبا چند ماهی از عرضه‌ی این بازی می‌گذرد. هر چند در بخش فروش این بازی حاشیه‌های زیادی شکل گرفت ولی با این حال هنوز هم می‌توان از این بازی به نحوی لذت برد و در دنیای بی‌کرانش به جست‌وجو پرداخت! در این مقاله سعی شده تا  بهترین‌ مادهای این بازی  معرفی شود که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

 

سوپر هایپردرایو

 

این ماد توسط کاربری به نام atomicinf ساخته شده و گیمر می‌تواند فاصله‌ی بیشتری را با استفاده از هایپردرایو سفر کند. به عبارتی دیگر گیمر می‌تواند تا با سرعتی ۱۰۰۰ برابر قبل، به وسیله‌ی هایپردرایو سفر کند.

 

سازنده‌ی این ماد می‌گوید که توسعه‌ی بازی از طریق تغییرات این چنینی در فایل‌های هسته‌‌ی بازی می‌تواند نتایج هیجان‌انگیزی به بار داشته باشد و افرادی دیگری که تصمیم دارند مادهای جدیدی بسازند، این اختیار را داشته تا از طریق تغییرات در چند بخش مختلف این کار را انجام دهند.

 

با اِعمال این ماد بر بازی، به طرز قابل توجهی سختی بازی کاهش پیدا می‌کند. شما  با خیال راحت می‌توانید به مرکز جهان سفر کنید. هر چند یافتن Warp Cell همچنان باید جزو نگرانی‌های شما باشد. شما می‌توانید این ماد را از اینجا دریافت کنید.


گرافیک سیل شید (کارتونی)


تا بدین لحظه، مادهای گرافیکی زیادی منتشر شده ولی یکی از جالب‌ترین مادها را می‌توان SweetFX دانست که توسط KeriaGaming ساخته شده است. این ماد منجر به حذف بعضی از جلوه‌های بصری شده و فیلتر سیل شید به بازی اضافه می‌شود.

 

با اِعمال این ماد، این بازی به Borderlands شباهت پیدا می‌کند. می‌توانید با مقایسه‌ی دو تصویر زیر به این نکته پی ببرید. شما می‌توانید این ماد را از اینجا دریافت کنید.

 

no man sky mode

 

فعالیتِ سریع


این ماد شاید یکی از ضروری‌ترین المان‌هایی باشد که تا به حال توسعه یافته است. با اِعمال این ماد، شما در فعالیت‌هایی که در بازی دارید سرعتتان بیشتر می‌شود و دیگر نیازی نیست با کلیک کردن و نگه داشتن ماوس، یک کار را انجام بدهید. کافی است که فقط یک بار کلیک کنید تا عمل مورد نظر انجام شود. البته از طرفی می‌توانید سهوی آیتمی را بفروشید یا نابودش کنید ولی به شخصه این ماد را بیشتر می‌پسندیم! شما می‌توانید این ماد را از اینجا دریافت کنید.


آیکان‌های هولوگرام


اگر احساس می‌کنید آیکان‌های HUD برای منابع می‌توانست زیباتر باشد، باید عرض کنیم که تنها نیستید و ما هم این نظر را داریم! فردی توانسته مادی بسازد تا این آیکان‌ها را از حالت دو بعدی به سه بعدی تبدیل شود. این آیکن‌ها (که به نام هولو شناخته می‌شود) باعث شده که فکر کنید این نمادها در فضا شناور هستند و می‌توانید تصاویر این ماد را در عکس زیر مشاهده کنید. تنها مشکل این ماد در این است که نشانه‌گرهای موجود در مدارها و ستاره‌ها همچنان به شکل طبیعی خود نشان داده می‌شوند که در کنار آیکان‌های هولوگرافیک کمی عجیب به نظر می‌رسند ولی همچنان می‌گوییم که این ماد، بسیار جالب است! شما می‌توانید این ماد را از اینجا دریافت کنید.

 

No man

 

آیکان‌های مینیمالیستی


اگر از آیکان‌های هولوگرافیک خوشتان نمی‌آید، می‌توانید از آیکان‌های مینی‌مالیستی دیگری استفاده کنید. با اِعمال این ماد، آیکان‌های موجود در بازی به حالت تخت تبدیل می‌شود. شما می‌توانید این ماد را از اینجا دریافت کنید.

 

no man sky mode

 

کد تقلب در No Man’s Sky


ماد کد تقلب باعث می‌شود تا گیمر از هر محدودیتی در مدیریت منابع و سلامتی کاراکتر در بازی خلاص شود. با فشردن یک دکمه می‌توانید میلیون‌ها یونیت به خودتان بدهید. می‌توانید خودتان را نامرئی کنید! می‌توانید سوخت برای سفینه‌ی خودتان فراهم کنید. همچنین این امکان وجود دارد تا به منابع نامحدودی دسترسی داشته باشید. با استفاده از این ماد می‌توانید هر چالشی را در بازی دور بزنید! همچنین با استفاده از این ماد و هایپر درایو می‌توانید به راحتی به مرکز جهان سفر کنید.


اگر دلتان می‌خواهد تجربه‌ی درستی از بازی داشته باشید، این ماد به درد شما نمی‌خورد ولی اگر دوست دارید در کهکشان‌های مختلف به سفر بپردازید و دغدغه‌ی چیزی را نداشته باشید می‌توانید از ماد کد تقلب استفاده کنید. شاید ما هم پس از اتمام بازی به صورت طبیعی، این ماد را نصب کنیم تا بدون دغدغه به اکتشاف در سیاره‌های دیگر مشغول باشیم. شما می‌توانید این ماد را از اینجا دریافت کنید.


ریک و مورتی


مادهایی هم وجود دارد که باعث می‌شود تا چیزهای عجیب و غریبی در بازی شاهد باشیم؛ به عنوان مثال در این ماد، اتمسفر این بازی به تم Rick and Morty تغییر پیدا می‌کند. توسعه‌دهنده‌ی این ماد توانسته بعضی از آیکان‌ها و افکت‌های صوتی را با المان‌هایی از سریال تلویزیونی ریک و مورتی عوض کند. با اعمال این ماد، بازی تا حدودی خنده‌دار می‌شود! هر چند این ماد بسیار ساده بوده و توسعه‌دهنده‌ی آن نیز گفته این ماد را در آینده بهتر از قبل بهینه خواهد کرد. شما می‌توانید این ماد را از اینجا دریافت کنید.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین مادهای بازی No Man's Sky: از سوپ&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..