تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در دهه فجر باید یک زندگی انقلابی را تمرین کنیم

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه در سالگرد پیروزی انقلاب، ملت ایران خاطرات شهدا و یاد امام راحل را گرامی می دارند گفت: در دهه فجر باید یک زندگی انقلابی را تمرین کنیم.

باید در دهه فجر باید یک زندگی انقلابی را تمرین کنیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمدحسن فرهادی در اولین نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر در کاشمر با تأکید بر پرهیز از افتتاح مجدد پروژه‌ ها و برنامه های تکراری در این ایام افزود: طرح ‌هایی که برای افتتاح در این ایام پیشنهاد می‌ شوند باید کامل بوده و قابلیت افتتاح داشته باشند.
وی گفت: شعار اصلی مردم در پیروزی انقلاب، استقلال ‌طلبی و جمهوریت دینی بود لذا در جشن ‌های دهه فجر باید این شعارها را به مردم یادآوری نمود.
فرهادی با بیان اینکه در این ایام باید با یادآوری وضعیت قبل از انقلاب تلاش کنیم مردم قدردان انقلاب باشند، افزود: در مراسم 22 بهمن نیز مردم با حضور پرشکوه در راهپیمایی جلوه وحدت و باهم بودن ملت را به منصه ظهور خواهند رساند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر نیز گفت: باید اهمیت دهه فجر را برای نسل جوان که امروز دشمن روی آنها سرمایه ‌گذاری بسیار کرده است، یادآوری کنیم.
حجت ‌الاسلام قاسمعلی مجیدی افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ‌ها نیز نقش موثر در خنثی شدن توطئه ‌ها و نقشه ‌های دشمنان دارد.
وی گفت: مراسم دهه مبارک فجر در کاشمر با نواختن زنگ انقلاب در میدان مرکزی و دیدار با امام ‌جمعه این شهر و رژه موتوری آغاز خواهد شد.
وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن نیز از میدان مرکزی تا مقبره امامزاده سید حمزه (ع) با سخنرانی نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی انجام می شود.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در دهه فجر باید یک زندگی انقلابی را تمرین کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..