تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی پیکان: بازیکنانم حریف را دست کم گرفتند

پیمان اکبری پس از شکست سه بر دو شاگردانش برابر شهرداری تبریز با بیان اینکه دوتیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند، افزود: متاسفانه هنگامی که امیر غفور مصدوم شد، تمرکز بازیکنانم به هم ریخت.
وی افزود:‌ این درحالی بود که بازیکنان تیم مقابل که چند بازیکن اصلی خود را نیز در اختیار نداشتند، با جان و دل بازی و توانستند از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرند و پیکان را شکست دهند.
سرمربی تیم والیبال پیکان ادامه داد: ‌البته در طول برگزاری تمرینات و نبود چند بازیکن اصلی حریف هشدارهای لازم را به بازیکنانم داده بودم که امروز متاسفانه آنان با دست کم گرفتن حریف بازی را که به راحتی می توانستند در آن به پیروزی برسند، باختند.
اکبری با تبریک این پیروزی به تیم شهرداری تبریز عنوان کرد: تیم حریف امروز بهتر از پیکان بود و توانست در یک بازی برتر به پیروزی رسد، البته این موضوع می توانست وخیم تر از این هم باشد و سه بر صفر مغلوب شویم. اما بازی را به ست پنجم کشاندیم از این رو از بازیکنانم تشکر می کنم.
وی در عین حال باخت به تیم شهرداری تبریز را به فال نیک گرفت و ادامه داد: امیدوارم بازیکنانم از این باخت به اندازه کافی درس گرفته تا در دیدارهای مهمتر همانند رقابت های پلی آف دیگر اینگونه بازی نکنند.
سرمربی تیم والیبال پیکان درباره عملکرد تیم داوری نیز اظهار داشت: راجع به عملکرد تیم داوری اظهارنظر نمی کنم و در جریان بازی فقط یک بار به دلیل اشتباه مسلم داور به آن اعتراض کردم.
تیم والیبال پیکان با قبول شکست برابر تیم شهرداری تبریز صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر والیبال را از دست داد.
ورزشی.**9144**1379
خبرنگار: سعید قهرمانی، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی پیکان: بازیکنانم حریف را دست کم گرفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..