تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت الله هاشمی رفسنجانی درد مردم را می شناخت و یاور محرومان بود

به گزارش ایرنا، جاسم جادری عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت یاد وخاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام در مسجد قدس بندرعباس با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی محرم راز امام راحل و مقام معظم رهبری بود، اظهارداشت: ایشان تنها سیاستمدار در کشور است که رئیس جمهور، رئیس مجلس، فرمانده جنگ، رئیس مجلس خبرگان و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.
وی ادامه داد:آیت الله هاشمی رفسنجانی همه وجود خود را برای انقلاب و نظام فدا کرد و در هرجایگاهی حضور می یافت آن جایگاه دارای عظمت می شد و عده ای برای کوچک کردن ایشان تلاش کردند اما اراده الهی بر این قرار گرفت که آیت الله هاشمی رفسنجانی با عزت زندگی کند و با عزت از دنیا برود.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی هم رئیس جمهور بود و هم رئیس جمهور ساز شد و هم رئیس مجلس بود و هم مجلس ساز شد و چهره خوشنام ایشان در قبل و بعد از انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست ، در مظلومیت دارفانی را وداع گفت درحالیکه نه بیمارستان تخصصی داشت و نه پزشکان متخصص به دنبال او بودند.
جادری بیان داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی مکتب ساز شد و از همان ابتدای مبارزات بر مسیر حکمت و تدبیر و عقلانیت و اعتدال پافشاری کرد و به دور از افراط و تفریط این خط را در جامعه نهادینه کرد و امروز فکر و راه او در جامعه رشد و نمو پیدا کرده است.
وی خاطر نشان کرد: ملت قدرشناس ایران به خوبی نشان دادند قدردان خدمتگزاران خویش هستند و از همه اقشار و گروه ها با حضور میلیونی در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی با یار دیرین امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی وداع کردند.
وی افزود: امروز ( چهارشنبه) هم مردم شریف و ولایتمدار هرمزگان از همه اقشار در تجلیل از این چهره خدمتگزار که عمر خویش را برای اسلام و انقلاب فدا کرد در این مراسم حضور یافتند.
آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از عمری مجاهدت و تلاش در مسیر آرمان‌های انقلاب عصر یکشنبه 19 دی ماه در یکی از بیمارستان ‌های تهران دار فانی را وداع گفت.
وی که به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود با وجود تلاش پزشکان در سن 82 سالگی دار فانی را وداع گفت.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مسئولیت‌های مهمی همچون عضویت در شورای انقلاب اسلامی ، ریاست مجلس شورای اسلامی ، ریاست مجلس خبرگان ، ریاست جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را برعهده داشت.
7195/6048
خبرنگار عزت الله معمار باشی** انتشار دهنده : خلیل تنیده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت الله هاشمی رفسنجانی درد مردم را می شناخت و یاور محرومان بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..