تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخست وزیر گرجستان دفتر یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی را امضا کرد

به گزارش ایرنا به نقل از سفارت جمهوری اسلامی ایران در گرجستان ، مراسم امضای دفتر یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی روز های سه شنبه و چهار شنبه با حضور جمعی از مسوولان دولتی ، پارلمانی و فرهنگی گرجستان و نیز سفیران و نمایندگان دیپلماتیک کشورهای خارجی فعال در تفلیس در محل سفارت کشورمان برگزار شد .
نخست وزیر گرجستان امروز ( چهارشنبه ) با ارسال تاج گل بزرگ به سفارت کشورمان مراتب همدردی خود را با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد .
گئورگی کویریکاشویلی طی سخنانی در مراسم امضای دفتر یادبود، نقش مهم آیت الله هاشمی رفسنجانی در پایه گذاری و تقویت روابط این کشور و جمهوری اسلامی ایران را خاطر نشان کرد .
وی تلاش های آیت الله هاشمی رفسنجانی در اوایل استقلال گرجستان برای پایه گذاری و تحکیم روابط با جمهوری اسلامی ایران را بسیار مهم دانست .
همچنین وزیر امور خارجه ، معاون پارلمان و رییس اداره مسلمانان گرجستان به همراه جمعی از علمای اهل تسنن و تشیع این کشور با امضای دفتر یادبود ، این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب و دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفتند .
شبد ** خاورم ** 337** انتشار دهنده : اسماعیل جهانبخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخست وزیر گرجستان دفتر یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی را امضا کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..