تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




6مورد حادثه و حریق در ۷۲ ساعت گذشته در سمنان

در72 ساعت گذشته آتش نشانی سمنان به 6مورد حادثه و حریق که به ستاد فرماندهی این سازمان اعلام شده بود خدمات رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جون از سمنان، سعید اسماعیل پور مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: در 72ساعت گذشته آتش‌نشانی سمنان به 6 مورد حادثه و حریق که به ستاد فرماندهی این سازمان اعلام‌شده بود خدمات‌رسانی شد.

وی اظهار داشت: از 210 تماس گرفته شهروندان به سامانه 125 در سه روز گذشته در ساعات مختلف آتش‌نشانان این سازمان به کمک همشهریان سمنانی شتافتند و امدادرسانی کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در خصوص نوع حادثه‌ها عنوان کرد: درمجموع 6 حادثه اتفاق افتاده در 72 ساعت گذشته 1 مورد آسانسور، 1 مورد مربوط به ضایعات، 2 مورد حریق خودرو، یک مورد محبوس شدن افراد در اماکن و یک مورد حریق اماکن تجاری بوده که در نقاط مختلف شهر سمنان که توسط آتش‌نشانان پوشش داده‌شده است.
انتهای پیام / ه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «6مورد حادثه و حریق در ۷۲ ساعت گذشته در سمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..