تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانواده آیت‌الله هاشمی از عملکرد صدا و سیما می‌گویند + فیلم

خانواده آیت‌الله هاشمی از عملکرد صدا و سیما در پوشش مراسم‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفتند.

خانواده آیت‌الله هاشمی از عملکرد صدا و سیما می‌گویند + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی ضمن تشکر از ریاست صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ، عملکرد این رسانه را بسیار عالی توصیف کرد.

یاسر هاشمی دیگر فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز با اظهار قدردانی از ریاست رسانه ملی  از نحوه پوشش مراسم ارتحال آن مرحوم  اعلام رضایت کرد.

واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز با اشاره به جلسه امروز خود با ریاست صداوسیما عملکرد این رسانه را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: رسانه ملی به خوبی حق مطلب را ادا کرده است.

فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری نیز عملکرد رسانه ملی را عالی خواند و بیان داشت: شبکه های مختلف صدا و سیما در انعکاس مراسم ارتحال پرشکوه آن مرحوم سنگ تمام گذاشتند.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانواده آیت‌الله هاشمی از عملکرد صدا و سیما می‌گویند + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..