تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه گردشگری فرش افشار در تکاب ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی، محمد دهقان با اشاره به عملکرد ۹ ماهه این معاونت اظهار داشت: در این رابطه ضمن اخذ قیمت تعداد ۱۰۰ قلم انواع کالاهای خوراکی و غیرخوراکی در سطح بازار استان، وضعیت تولید سیمان آذربایجان‌غربی نیز بررسی شد.

وی افزود: در این مدت، تعداد ۱۹ هزار و ۳۵۰ قطعه ته سوش المثنی دارای مجوز امحاء از طریق پست سفارشی به نماینده اسناد ملی شمال‌غرب کشور ارسال شد.

دهقان با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال روستایی در سطح استان تصریح کرد: از سوی دیگر علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این گونه فعالیت‌ها نیز در سطح استان شناسایی می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اقدامات حوزه فرش استان در ۹ ماهه امسال گفت: در این بازه زمانی مسائل و مشکلات کارگاه‌های قالی‌بافی شهرستان سردشت بررسی و تدابیر لازم برای بهره‌مندی حوزه فرش دستباف از تسهیلات مناطق روستایی استان اتخاذ شد.

وی از تدوین و ارائه سه فقره پروژه اقتصاد مقاومتی در شهرستان تکاب خبر داد و افزود: در این رابطه ضمن ایجاد خانه گردشگری فرش افشار در تکاب، طرح بازاریابی و فروش این فرش و نیز طرح توانمندسازی حلقه‌های تولید و فروش فرش افشار برای این شهرستان صورت می‌گیرد.

دهقان اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال برنامه برگزاری دوره‌های آموزشی ارتقاء مهارت قالیبافان در شهرستان‌های ارومیه، سلماس، ماکو، اشنویه، نقده، بوکان، شاهین‌دژ و تکاب تدوین و برای تایید نهایی به مرکز ملی فرش ایران منعکس شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: امسال پیگیری ثبت جهانی برند فرش افشار تکاب توسط مرکز ملی فرش ایران نیز در دستور کار قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه گردشگری فرش افشار در تکاب ایجاد می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..