تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بن افلک مجددا تاکید کرد که کارگردانی فیلم The Batman را بر عهده دارد

بن افلک مجددا تاکید کرد که کارگردانی فیلم The Batman را بر عهده دارد

پس از پخش شدن شایعه‌هایی مبنی بر احتمال جدا شدن بن افلک از کارگردانی فیلم مستقل بتمن (The Batman)، افلک به‌تازگی در بیانیه‌ای گفته است که شایعات صحت ندارند و او همچنان به عنوان کارگردان این فیلم شناخته می‌شود. با تک‌شات همراه شوید.

 

افلک به تازگی گفته است که کار بر روی فیلمنامه The Batman آغاز شده است و مجددا تاکید کرد که کسی به جز او کارگردان فیلم بتمن نخواهد بود. این بازیگر و کارگردان شناخته شده‌ی هالیوودی، هم‌اکنون در حال کار بر روی فیلم جدیدی به اسم Live By Night است و به تازگی در یکی از کنفرانس‌هایی که برای معرفی این فیلم برگزار کرده است، گفته:

 

من قصد دارم قسمت بعدی بتمن را کارگردانی کنم. ما در حال کار بر روی این فیلم هستیم. همچون فیلم Live by Night، نوشتن فیلمنامه فیلم جدید بتمن هم چیزی حدود یک و نیم سال طول کشید و همین موضوع کمی برای من اذیت‌کننده بود. من به سختی بر روی فیلمنلمه فیلم Live by Night کار کردم و نکته اذیت‌کننده این‌جا بود که هیچ‌کسی اهمیتی نمی‌داد! هیچ کس این‌طور نبود که مثلا بگوید «پس این فیلم Live by Night کجاست؟!» اما در مورد بتمن اوضاع فرق می‌کند و مردم پیگیر هستند. مردم می‌گویند «این فیلم بتمن کدوم گوریه؟!» و من هم با خوشحالی در جواب می‌گویم «دارم روش کار می‌‌کنم! یه لحظه وقت بدین!»

 

نظر شما در این مورد چیست؟!


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بن افلک مجددا تاکید کرد که کارگردانی فیلم The Batman را بر عهده دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..