تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: نخستین نمونه های آزمایشی iOS اپل به این شکل بودند

تماشا کنید: نخستین نمونه های آزمایشی iOS اپل به این شکل بودند

آن دسته از افرادی که با تاریخچه گوشی های آیفون و سیستم عامل iOS آشنایی دارند به خوبی می دانند که در ابتدای کار، استیو جابز از دو نفر به اسامی تونی فدل و اسکات فورستال خواست تا سیستم عامل موبایل مناسبی برای گوشی های هوشمند اپل معرفی تولید کنند. از آنجایی که در آن زمان دستگاه های پخش موسیقی آیپاد در آن زمان محصولی محبوب به شمار می رفتند، فدل طبیعتا به سراغ طراحی آشنایی رفت که نتیجه آن، تولید سیستم عاملی با نام Acorn بود. در ادامه با تک شات همراه باشید.


با این حال، احتمالا شما هم می دانید که طرح آقای فورستال بود که توانست نظر مثبت استیو جابز را به خود جلب کرد که به طور خلاصه، نسخه ای از سیستم عامل دسکتاپ اپل بود که در نهایت به سیستم عاملی که امروزه می شناسیم تبدیل شد.


شاید شما هم مایل باشید بدانید شکل و شمایل نمونه های اولیه این سیستم عامل ها به چه شکل بوده است. در این صورت خبر خوشی برایتان داریم چرا که در ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید، سیستم عامل های توسعه یافته توسط این دو نفر به نمایش گذاشته می شوند.


شاید شما هم پیش از این ویدیویی از هر یک از این دو سیستم عامل دیده باشید، اما دیدن آنها در کنار هم خالی از لطف نخواهد بود. در این ویدیو، سیستم عامل فورستال با نام P2 و سیستم عامل فدل با نام P1 نمایش داده می شود.
واضح است که ظاهر و عملکرد این دو سیستم عامل در این ویدیو در حالت آزمایشی دیده می شود، اما به هر حال مشخص است که استیو جابز در طرح آقای فورستال چیزی دید که او را جذب خود کرد. تصور اینکه آیا گوشی های هوشمند اپل بدون بهره مندی از این سیستم عامل هم می توانستند به این میزان از موفقیت دست پیدا کنند یا نه، کار آسانی نیست.


در ادامه توجه شما را به این ویدیو جلب می کنیم:


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: نخستین نمونه های آزمایشی iOS اپل به این شکل بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..