تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو مدل جدید از کنترل‌های ایکس‌باکس وان معرفی شد

دو مدل جدید از کنترل‌های ایکس‌باکس وان معرفی شد

یکی از مزیت‌های کنسول نسل هشتمی مایکروسافت نسبت به رقیب خود تنوع در رنگ‌بندی کنترل‌های آن است. ساعاتی قبل این کمپانی دو مدل جدید از کنترل‌های ایکس‌باکس وان را برای عرضه در ماه آینده معرفی کرد. در ادامه خبر با تک شات همراه باشید.

 

طراحی اول مربوط به رنگ قرمز دسته است که دکمه‌ها، آنالوگ‌ها و نمای جلویی آن قرمز رنگ شده‌ و پشت کنترلر و قسمت زیرین آنالوگ‌ها رنگ تیره‌تری به خود گرفته‌اند. این مدل جدید از کنترل‌ر ایکس‌باکس وان به ترتیب در تاریخ ۵ و ۱۲ بهمن ماه سال جاری در آمریکا و سایر نقاط جهان با قیمت ۶۵ دلار عرضه خواهد شد.

 

ایکس باکس وان کنترلر ایکس باکس وان

 

 

دیگر کنترلر جدید ایکس‌باکس وان سبز/نارنجی رنگ خواهد بود که بی‌شباهت به رنگ پوشش قهرمان سری بازی‌های Halo نیست. رنگ سبز نمای جلویی دسته مقداری روشن‌تر از بخش پشتی آن بوده و قسمت زیرین آنالوگ‌ها این بار به رنگ نارنجی در آمده است. همانند مدل قرمز رنگ، این کنترل نیز ۶۵ دلار قیمت داشته و به ترتیب در تاریخ ۵ و ۱۲ بهمن ماه سال جاری در آمریکا و سایر نقاط جهان در دسترس قرار می‌گیرد.

 

مدل سبز کنترلر ایکس باکس وان مدل سبز دسته ایکس باکس وان

 

این مدل‌های جدید کنترل ایکس‌باکس وان همانند نسل پیشرفته دسته‌های ایکس‌باکس وان اس که در تابستان عرضه شدند، از ویژگی‌هایی همچون برد وایرلس بیشتر و امکان ارتباط ساده‌تر با سایر وسیله‌ها از طریق بلوتوث را برای شما فراهم می‌کنند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو مدل جدید از کنترل‌های ایکس‌باکس وان معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..