تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرمت فاز یک مسجد جامع بردسکن پایان یافت

رئیس اداره میراث فرهنگی بردسکن گفت: میراث فرهنگی بردسکن طی تفاهم نامه ای با مشارکت شهرداری بردسکن کار مرمت مسجد جامع بردسکن را شروع کردند که فاز اول مرمت این مسجد به اتمام رسیده است.

مرمت فاز یک مسجد جامع بردسکن پایان یافتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد صابری زارع اظهار داشت: مسجد جامع بردسکن از بناهای تاریخی شهر بردسکن به شماره  11036 در سال 83 به ثبت ملی رسیده است .
او افزود: در راستای حفظ و احیاء و مرمت بناهای تاریخی، میراث فرهنگی بردسکن طی تفاهم نامه ای با مشارکت شهرداری بردسکن و مساعدت دفتر امام جمعه شهرستان و هیأت امناء مسجد اقدام به مرمت و مناسب سازی مسجد جامع کرده است.
رئیس اداره میراث فرهنگی بردسکن تصریح کرد:سبک سازی پشت بام و خاکبرداری مرحله به مرحله،لایه برداری،جرای صندوقه بین طاقهای بام با پر نمودن شانه طاق با مصالح سبک،اندود مالی و درزگیری پشت بام،بام سازی و شیب سازی،مرمت بادگیر پشت بام از جمله اقداماتی است که درفاز یک مسجد جامع صورت گرفته است.
صابری زارع خاطرنشان کرد: در صورت تأمین اعتبار ادامه کار مسجد جامع در آینده نزدیک انجام خواهد شد.
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرمت فاز یک مسجد جامع بردسکن پایان یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..