تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید نان سنتی با تکنولوژی نوین در صنعت پخت نان مشهد

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان، صنعت پخت نان در مشهد را صنعتی نوین دانست که به پخت نان سنتی می پردازد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا شجاعی در بازدید کارگروه شورای آرد و نان استان همدان از صنعت پخت نان در مشهد، گفت: گرایش مردم به نان سنتی در حال کاهش است زیرا تقاضاها به سمت اغذیه و سیستم های جدید تغذیه می رود.

او با اشاره به اهمیت نان به عنوان ضروری ترین نیاز زیستی و تغذیه ای انسان، افزود: برای تولید نان باید از دستگاه هایی با کاربرد علمی و بهینه ساز استفاده کنیم که راندمان و کیفیت نان را بالا ببرد.

شجاعی تکنولوژی صنعت پخت در مشهد را یک تکنولوژی بهتر و برتر برای تامین نان معرفی کرد و گفت: ما در همدان از این تکنولوژی و دستگاه های مورد نیاز برای مجتمع های نان خود، استفاده خواهیم کرد تا نان سنتی را با بهبود کیفیت تولید کنیم.

او ادامه داد: با توجه به بازدیدهایی که از صنایع پخت در استان های دیگر داشتیم، این صنعت در مشهد از کیفیت و برتری بیشتری برخوردار است.

در ادامه این بازدید مسئول شورای آرد و نان استانداری همدان، گفت: ما در استان خودمان قصد داریم صنعت پخت مشهد را جذب کنیم چون به دنبال تولید نان با کیفیت و بهره برداری بالاتری هستیم که ارزش غذایی نان هم حفظ شود.

نیکزادی تصریح کرد: صنعت برتر پخت در مشهد توانسته سنت و مدرنیته را باهم حفظ کند و با کیفیت مطلوب نان تولیدی را در اختیار مردم بگذارد که این امر سبب شده بازارهای همدان از این صنعت استقبال کند.

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 استان همدان و کردستان در ادامه گفت: در این بازدید دستگاه هایی مشاهده شد که علاوه بر شکیل بودن، توانسته به کاهش مصرف انرژی و بهره وری بیشتر نیز کمک کند.

علی رحمانی فر، افزود: این دستگاه ها در کنار تولید مناسب و رعایت بهداشت، فضای کمتری را نیز اشغال می کند.

او خاطرنشان کرد: برای تحول و بهبود کیفیت تولید نان از فعالیت و تجربه تولیدکنندگان صنعت پخت مشهد استفاده خواهیم کرد.
انتهای پیام//ف ح





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید نان سنتی با تکنولوژی نوین در صنعت پخت نان مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..