تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهدای مدافع حرم؛ شهدای امنیت ملی و نظام هستند + دلنوشته سوزناک شهید

ساعت: 19:04 منتشر شده در مورخ: 1395/10/22 شناسه خبر: 1004085

سردار مستعد در مراسم گرامیداشت شهید علی آقایی؛

مراسم گرامی داشت شهید مدافع حرم علی اقایی پس از مدتی چشم انتظاری بازگشت پیکر مطهرش، امروز بدون حضور پیکر این شهید در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "علی آقایی" پس از مدت ها چشم انتظاری و جستجوی بی نتیجه برای بازگشت پیکر مطهرش امروز در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار شد.

سردار پاسدار فرهنگ مستعد حصاری در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم استان اردبیل و تسلیت درگذشت یار دیرین امام و رهبری «آیت الله هاشمی رفسنجانی» اظهار داشت: امروز دفاع از اسلام شکل دیگری بخود گرفته و به نام اسلام و به بهانه اسلام بر چهره آن لطمه و ضربه می زنند و تاریخ اسلام و حواث آن در حال تکرار شدن است.

فرمانده تیپ حضرت عباس (ع) استان اردبیل بصیرت را لازمه تشخیص بموقع دانست و افزود: شهدا و رزمندگان مدافعین حرم برای حفظ دین پیش قدم شدند و در سوریه و عراق در مقابل توطئه دشمنان و تمام کفر ایستاده اند؛ مدافعین حرم مدافعین امنیت ملی و نظام در هزاران کیلومتر دورتر از مرزها هستند.

این فرمانده تیپ سپاه اردبیل تصریح کرد: اگر رزمندگان و شهدای مدافعین حرم به تدبیر رهبری در دفاع از اسلام و حمایت جبهه مقاومت به سوریه و عراق نمی رفتند اکنون بلاشک در داخل مرز ها و منزل خود با تکفیریها و دشمنان در جنگ بودیم.

وی غربت مظلومانه شهدای حرم در نقطه ای از جغرافیا را یادآور شد و گفت: آثار شهادت در همه شهدا قبل از شهادت پیداست و اکثر شهدای حرم و رزمندگان مدافعین حرم بسیار خانواده دوست و علاقمند به زندگی، رفاه و اسایش هستند اما با تشخیص اولویت ها و ایمان راسخ به ندای رهبری لبیک گفته و عازم جبهه مقاومت شدند.

وی با بیان اینکه شهید مدافع حرم "هاشم دهقانی نیا" در آخرین سفر خود قطعه ای از پارچه لباس دو فرزند دوقلویش را به همراه داشت و با بوییدن آن دلخوش بود و یا شهید علی آقایی با وجود تشکیل زندگی چندین ماهه(5ماه) و آغاز زندگی مشترک از همسرش اذن سفر می خواهد و در قبال آن وعده شفاعت در قیامت را می دهد که همه این ها نشان از ایمان قلبی و بصیرت بالاست.

سردار پاسدار مستعد با اشاره به اینکه شهید علی آقایی زندگی مشترکش را در کنار مزار شهدای مدافع حرم آغاز کرده افزود: اکنون مراسم او بدون بازگشت پیکر مطهرش برگراز شد ولی دلنوشته او گواهی می داده که بازنخواهد گشت.

وی با قرائت گوشه ای از وصیت این شهید اظهار داشت: شهید دانشجوعلی آقایی در این وصیت نامه با ابراز محبت، از همسرش حلالیت طلبیده و با افتخار به شجاعت پاسداران شهادت می دهد که با خلوص نیت و عشق و علاقه به دیدار معبود خود رفته است.

وی با قرائت ادامه وصیت شهید آقایی که در آن خطاب به همسرش نوشته است؛ فکر می کردم سختی های کربلا را لشگر امام حسین(ع) کشیده اما اکنون درک می کنم که مصیبت بازماندگان بر داغ عزیزان خود چقدر سخت و سوزناک است از تو می خواهم که مرا حلال کنی و تمام بدیهایم را ببخشی، این دنیا فانی بوده و عجل دست خداست و بعد از آن نمی دانم چه خواهد شد اما همانطور که همیشه مرا شاد می کردی بعد از شهادت هر ماه بر سر مزارم حاضر شوی و با قرائت "یس" روح مرا شاد کن و در زندگی شاد باش. از خداوند می خواهم که مرا پاکیزه و مطهر بپذیرد و اکنون حس و حال و معنی دعای شهید مهدی باکری را متوجه شدم.

گفتنی است در این مراسم کلیپ هایی از بیان همسر و خانواده شهید مدافع حرم علی آقایی در سالن پخش شد و شاعر مشهور استاد کلامی زنجانی با ابیاتی به مدح مدافعین حرم پرداخت و مداح اهل بیت (ع) بهروز سرباز مدیحه سرایی کرد.

 

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهدای مدافع حرم؛ شهدای امنیت ملی و نظام هستند + دلنوشته سوزناک شهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..